2 września 2016

STOSIK - SIERPIEŃ 2016!

Witajcie w ten dzień, który dla większości jest dniem w pracy/pierwszym dniem w szkole [ja mam wolne].
Dzisiaj przygotowałam dla Was ... Stosik z ostatniego miesiąca - z Sierpnia!

Zapraszam serdecznie!

Pierwszymi zakupami, o których zapomniałam, że były :P są 2 książki kupione 1 sierpnia w Biedronce :)


Kupiłam je z powodu... że nie miałam co czytać w samochodzie, gdy skończyłam "Barwy miłości. Czerwień" Kathryn Taylor. ;-)

Następnie odebrałam z Poczty przesyłkę, w której była...

Następne były odbiory zamówień....

3 sierpnia...
Odebrałam od Natalii z Książkowe kocha nie kocha 3 książki, a z empiku kilka książek, film i... płytę
poziome są te zakupione od Natalii
pionowe - z Empik.com

23 sierpnia:
kolejne nabytki z empik.com:

książki 4:
K.A. Tucker - Przez niego zginę;
Magdalena Witkiewicz - Szkoła żon& Pensjonat marzeń;
Natalia Sońska - Mniej złości, więcej miłości;
Darek Maleo Malejonek - Urodzony by się nie bać;

I ostatnie nabytki książkowe:

24 sierpnia w Biedronce:


oraz
27 sierpnia - Bonito.pl oraz Empik i Empik.com



I z tego wyszło, że w Sierpniu zakupiłam 23 książki i 2 kolorowanki, a oprócz tego:

2 kolorowanki "połącz kropki";
1 film;
1 płyta CD
oraz
1 płyta DVD

Nabytki, o których wyżej napisałam, a których nie pokazałam na zdjęciach, daję tutaj:
Połącz kropki. Zwierzęta, zakupiłam 23 sierpnia, gdy odbierałam zamówienie z Empiku.
a Dżem kupiłam kilka dni przed odbiorem ostatniego zamówienia z Empiku.

A Wy, co ostatnio nabyliście?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii