6 września 2016

POCZUJ LATO BOOK TAG

 Zapraszam Was dzisiaj na Tag, do którego nominowała mnie jakiś czas temu Zuza z Kulturalnej Szafy 

A mianowicie na ....

 Poczuj lato Book tag:

1. Książka lub seria, którą chcesz przeczytać w wakacje.



"Calder" i "Eden" Mii Sheridan.


jak i ...



"Rewizja" Remigiusza Mroza [gdyż premiera "Immunitetu" 31.08] ;-)


2. Książka z żółtą lub niebieską okładką.



"Słodki smak pomarańczy" Peter Moore


...posiada ona i żółte elementy, ale w większości jest niebieska


3. Twój plażowy must have.


Na plaży ostatnio byłam i czytałam ....



"Kochani, dlaczego się poddaliście" Ava Dellaira


4. Książka z okładką, która kojarzy ci się z wakacjami.



"Aż po horyzont" Morgan Matson




jeszcze jej nie czytałam.... 

A z czytanych tą książką jest:


"Na scenie, za sceną. Autobiografia" Michaela Buble


5. Powieść, która wywołała u ciebie słoneczny uśmiech.



Wiele było takich książek, a ostatnio była to ...

"Eperu. Wędrowcy" Augusty Docher

6. Książka, przez którą wylałeś może łez.


Ostatnio częściej mi się zdarza płakać podczas czytania, jedną z takich była...



"Promyczek" Kim Holden


7. Najlepsza impreza w książce, czyli taka w której chciałbyś uczestniczyć. 

Bardzo chętnie bym uczestniczyła w spotkaniu w Barze Tarryn z "Miłości bez scenariusza". 
Bilard, karty... Taka spokojna Atmosfera to jest dla mnie ;)
8. Powieść z historią łatwą jak jazda na rowerze.

Dawno nie czytałam łatwej historii... Jednak jest taka książka - lub seria - w której, podczas czytania, wiedziałam, jak to się potoczy. A mówię o książkach Jenny Han, z cyklu "Lato".
Czyli "Tego lata stałam się piękna", "Bez Ciebie nie ma lata" i "Dla nas zawsze będzie lato"
9. Powieść do której musiałeś dojrzeć jak kwiat.

Nie przypominam sobie książki, do której czytania dojrzewałam ;)
--------------------------------------__________________------------------------------------

Odpowiedzi do tego TAGU, pisałam już po powrocie z Ostrowa, czyli w II połowie lipca, więc kilka książek z tego Tagu już przeczytałam

M.in. "Calder" i "Eden" Mii Sheridan, czy "Aż po horyzont" Morgan Matson.
A obecnie czytam "Rewizję" Remigiusza Mroza ;)

PS. Założyłam się sama ze sobą i poinformowałam Was o Tym na Fanpejdżu bloga, że do Targów Książki w Krakowie [27-30 października] nie kupię dwóch książek, które wyszły lub w tym miesiącu wyjdą. 
A mianowicie:

- Immunitetu - R. Mroza;
oraz 
- Dziewczyna z dzielnicy cudów - A. Jadowskiej;

Ciekawe, czy mi się uda... do dziś nawet ich nie zamówiłam :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii