8 lipca 2016

Stosiska....| Majowe, Czerwcowe| 2016!

Ostatnio okazało się, ze w czerwcu nie było stosika z II połowy maja....
Dlatego też dziś, wstawię stosik z maja, jak i czerwca, którego co-nieco mogliście widzieć na Fp i Instagramie. ;-)

Zaczynamy!

Stosik z I połowy maja wyglądał tak:

A z drugiej połowy maja, to praktycznie były książki przyniesione z Targów + 4 książki odebrane w Empiku:



Oczywiście, jak to ja ostatnio, robiąc zdjęcie zapomniałam o jednej książce z Targów, a mianowicie o...

"Wigilijne psy i inne opowieści" Łukasza Orbitowskiego.
__________________________________________________________

A w Czerwcu...

W ciągu miesiąca wstawiłam niektóre zestawy książek na Instagram i Fp bloga
 

A wszystkie nabytki z tego miesiąca...przedstawiają się tak:

Są tu : Książka wygrana w losowaniu u Autorki "Habbatum",książki zakupione u Natalii z Ksiażkowego kocha, nie kocha, zamówienia z Empiku [drugi od prawej stos], książki nabyte w księgarni Autorskiej [prawy stosik 5 książek] oraz ksiązki nabyte w innych miejscach (InMedio, Piotr i Paweł, kioski, Tak Czytam, Dedalus)

... Ale i tu, zapomniałam o jednej książce, kupionej dzień przed wyjazdem do Szwecji:


Ps. Do dzisiaj - 8 lipca, nie kupiłam żadnej książki!
[Sukces!]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii