15 maja 2016

Stosiki przedTargowe Majowe ;)

Witajcie!

Nie ma na co czekać, więc od razu przechodzimy do Stosików książkowych przedTargowych z tego miesiąca

...czyli z 
MAJA 2016
Zaczynamy od stosiku zakupowym:

Ksiązki zamówione przez Empik.com:
Promyczek; Co ze mnie zostało; trylogia Mary Dyer; Marika.Antydepresanty; Byłaś moja;
Szczęśliwe zakończenie; Lato drugiej szansy;
oraz ...
"Nie oddam szczęścia walkowerem", które już pożyczyłam.

Ksiązki kupione w Matrasie:
- Więzień nieba- Carlos Ruiz Zafon;
- Gra Anioła - Carlos Ruiz Zafon;
- Coraz mniej olśnień - Ałbena Grabowska;
- Pierwsza na liście - Magdalena Witkiewicz;

Ksiazki kupione w promocji, wykorzystując kupon promocyjny "-15 zł za wydane mi.n 75 zł na książki":
1 zestaw:
Dreszcz 1,2;
Zacisze gosi;
Ostatni dzień roku;

Zestaw 2:
Wszystkie jasne miejsca;
Przeznaczeni;
Okruchy raju;


Książki ze Świata Książki:
Cudowne Tu i teraz;
Tak wygląda Szczęście;
oraz kolorowanka "Psy";

A na koniec...

Zamówienie nieprzeczytane.pl:
- Graficzna podróż;
- Cień wiatru;
- Kochając pana Danielsa;
- Obce dziecko; [które jest już mamy];
- Sezon zamkniętych serc;
______________________________________________________

A oto ksiązki które mam zamiar wziąć na 2 dni Targów w Warszawie
Z lewej- ksiazki do podpisu przez T. Raczka, którego mam nadzieję spotkać w czwartek;
a z prawej Autorzy, którzy będą w piątek na stoiskach.

A Wy, wybieracie się na Targi?
Czytaliście którąś z ksiązek z tych stosów?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii