7 lipca 2016

Zaczęte... i .... Przeczytane! | Zaczytana #4

Witajcie po dłuższej przerwie między postami z tego cyklu....
Mam wiele pracy, lecz nie ma czym się martwić, nie odstawiłam czytania, czy bloga na bok... 
Po prostu zwykle po 12 godzinnej pracy nie mam czasu, ani siły by zasiąść przed komputerem.

A teraz wracamy do Cyklu "Zaczęte... i .... Przeczytane! | Zaczytana #", odsłona 4!


Pierwsza w tej odsłonie jest ....

Gabrielle Zevin i jej trylogia...
Moja mroczna strona/ Krew z krwi/ Czas miłości i czekolady;




W tej Trylogii, główną bohaterką jest Ania Balanchine, córka największego Bossa czekoladowej Mafii.
Pierwszą część przeczytałam bardzo szybko i podobała mi się, z dwoma pozostałymi miałam dłuższe czytanie.
Jak to się mówi, pierwsze to najlepsze.
Najsłabsza wg mnie była ta ostatnia część, ktora czytałam z dłuższymi przerwami niż pierwszą czesc czy nawet drugą.

Na szczęście mam już tę trylogię za sobą ;)

Przeczytane... 9-11-12 marca 2016!
Książka bierze udział w wyzwaniu u Lustro Rzeczywistości: "Kiedyś przeczytam. edycja 2016!"

__________________________________________________________

Drugą książką będzie....

Biografia!
I to nie byle jaka... przynajmniej wg mnie ;-)



"Na scenie, za sceną. Autobiografia" Michaela Buble.

Książka, którą chciałam przeczytać, odkąd ją kupiłam w hipermarkecie w 2013 roku....

I w końcu się udało.
Mimo, że w niej jest więcej stron ze zdjęciami niż stron do czytania, ale bardzo mi się spodobała.
Poza tym, książka nie jest "normalnych" rozmiarów [A5], a bardziej normalnej kartki papieru [A4].
I dodatkowo jest to Autobiografia Artysty, a nie biografia jakiegoś dziennikarza

Przeczytane... 7 czerwca 2016!
Książka bierze udział w wyzwaniu u Lustro Rzeczywistości: "Kiedyś przeczytam. edycja 2016!"

__________________________________________________________

Następny post z tego cyklu, z opinią na temat m.in. "Eperu" Augusty Docher, już wkrótce!
Tymczasem miłego dnia Wam życzę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii