9 lipca 2016

PREMIERY - NOWOŚCI | LATO 2016!

Wiem, dobrze wiem, że mamy już 9 lipca, a w czerwcu nie było Premier/Nowości z tego miesiąca na tym blogu...

Nie mam wytłumaczenia dlaczego [gdyż samą pracą człowiek nie żyje...] ich nie było, ale za każdym razem coś mi wypadało, gdy chciałam się zabrać za notki.


Dlatego daję dzisiaj Premiery Lato 2016!


_______________________________________________________________




_______________________________________________________________
Czerwiec już nam minął, a właśnie w tym miesiącu oczekiwałam takich premier jak:

1 czerwca: 
Mimo twoich Win - Tarryn Fisher;
2 czerwca:
Królowa Cieni - Sarah J. Maas;
Jak cię zabić, kochanie? - Alek Rogoziński;
*Alive/ Żywi - Scott Sigler;
*A między nami wspomnienia - Gabriela Gargaś;
Big Red Tequila - Rick Riordan;
8 czerwca:
Kiedy odszedłeś - Jojo Moyes;
Arktyczny dotyk - Jennifer L.Armentrout;
10 czerwca:
Piętno Midasa- Agnieszka Lingas- Łoniewska;
13 czerwca:
Nie pozwól mi odejść. Ella i Micha - Jessica Sorensen;
15 czerwca:
W cieniu Prawa - Remigiusz Mróz;
Ktoś mnie pokocha. 12 wakacyjnych opowiadań. - Stephanie Perkins;
*Ból za ból - Siobhan Vivian, Jenny Han;
*Dziewczyna w walizce - Raphael Montes;
20 czerwca:Harda - Elżbieta Cherezińska;
Calder. Narodziny Odwagi - Mia Sheridan;
22 czerwca:
Kiedy pada deszcz - Lisa De Jong;
29 czerwca:
Mine - Katy Evans;
_______________________________________________________________
A nadszedł Lipiec, a wraz z nim premiery książek takich jak:

3 lipca:
Sny Morfeusza - K.N. Haner;
4 lipca:
Błąd - Elle Kennedy;
Piękny sekret - Christina Lauren;
6 lipca:
*Chłopak na zastępstwo - Kasie Head;
7 lipca:
Uwikłani. Na zawsze - Laurelin Paige;
20 lipca:
Powietrze, którym oddycha - Brittany C. Cherry;
Jak Powietrze - Agata Czykierda-Grabowska;
Mniej złości, więcej miłości - Natalia Sońska;
_______________________________________________________________
A po lipcu, nadejdzie Sierpień!
3 sierpień:
Never, Never - Tarryn Fisher, Colleen Hoover;
Eden. Nowy Początek - Mia Sheridan;
17 sierpnia:
Wyśnione miejsca - Benna Yovanoff;
24 sierpnia:
Przez niego zginę - K.A.Tucker;
31 sierpnia:
*Wybacz mi - Gabriela Gargaś;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii