23 stycznia 2016

Zaczęte... i .... Przeczytane! | Zaczytana #1



Dziś jest ten dzień, w którym mam czas coś wstawić na bloga...

Postanowiłam, że dzisiaj to będzie piewszy post z serii: ZACZYTANA...
W tym cyklu znajdą się opinie o kilku ostatnio przeczytanych przeze mnie ksiażek lub serii.

Na pierwszy ogień Idzie....


Trylogia Colleen Hoover -> Pułapka uczuć / Nieprzekraczalna granica / Ta dziewczyna;


Te trzy książki opowiadają historię Layken Cohen i Willa Coopera.

1- Pułapka uczuć:
Pierwsza część opowiada zdarzenia z punktu widzenia dziewczyny.
Przeprowadza się razem z młodszym bratem i matką z Teksasu do Michigan, tam poznaje sąsiadów - Willa i Cauldera, nowych znajomych ze szkoły...
Na kartach tej części znajdziemy różne emocje: pierwszą miłość, która połączyła głównych bohaterów, konfrontacje z rzeczywistością, z prawdą i nieuniknionymi konsekwencjami, z chorobą...

Całą ksiażkę przeczytałam już w zeszłym roku, dokładnie skończona została 18 maja. Czytana w formie ebooka.

2- Nieprzekraczalna granica:

To ciąg dalszy historii Layken i Willa, tyle że z punktu widzenia chłopaka.
Na początku każdego rozdziału pojawia sie krótki wpis jakby z pamiętnika.
Will, po zakończeniu praktyk w szkole, zapisuje sie na kolejny semestr... i tam spotyka swoją dawną miłość - Vaughn, która zostawiła go gdy stracił rodziców. Zataja ten fakt przed ukochaną Lake, kłamiąc. Jednak prawda wyjdzie na jaw...
W tej części również znajdziemy takie emocje jak miłość, smutek i złamane serce...
Ukochanemu Lake uda się jednak się ponownie "wkraść" do jej serca...

I to kolejna część, którą przeczytałam w jeden dzień...
Pamiętam to jak dziś, po TK pojechałam do księgarni, by zakupić "Pułapkę uczuć", która mi się spodobała i od razu kupiłam drugą część.
Przeczytana 19 maja 2015 ;)

3- Ta dziewczyna:

Trzecia i ostatnia część historii Lake i Willa.
Ta część również jest opisana ze strony chłopaka
Spotykamy ich podczas "miesiąca" miodowego... Lake prosi męża o opowiedzenie momentów z życia z początku ich znajomości i tego, jak on to postrzegał...

Ta trzecia część, która to miała premierę niedawno, gdyż 13 stycznia... A przeczytana została, tak jak poprzednie, także w jeden dzień... Zaczęłam 14 stycznia, a skończyłam 15 rano

__________________________________________________

I to pierwsze taki post z tego cyklu "Zaczęte...i...Przeczytane".
Mam nadzieję, że Wam się spodoba ;)

Następny niedługo...

PS. Książka "Ta dziewczyna" Colleen Hoover bierze udział w wyzwaniu "Kiedyś przeczytam- edycja 2016"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii