14 stycznia 2016

Plany... Plany czytelnicze i wyzwania na 2016 ;)

Już minęło 13 dni nowego... 2016 roku...

Przeczytałam do tej pory 12 ksiązek - w tym jedna była czytana w grudniu 2015, a 2 stycznia doczytałam ją do końca.
Było to ... Kochanowo i okolice - Przemek Jurek.

Już przeczytalam 12 książek w 2016 roku, więc 52 książki powinnam przeczytać bez problemu Emotikon wink
[a w 2015 roku przeczytałam ich ponad 100]
Jakie plany czytelnicze mam na kolejne dni, tygodnie i miesiące?

Zacznijmy od wyzwań czytelniczych.:

po pierwsze - 52 ksiązki na 2016 rok; <- to mi raczej szybko pójdzie
1/52 - Kochanowo i okolice - Przemek Jurek;
2-4/52 - trylogia Łatwopalni - A. Lingas-Łoniewska;
5-7/52 - trylogia Zakręty Losu - A. Lingas-Łoniewska;
8/52 - Cztery sekundy do stracenia - K.A. Tucker;
9-10/52 - Miłość bez scenariusza/ Próba uczuć - T. Reber;
11/52 - Bądź ze mną - J. Lynn;
12/52 - Spotkajmy się w Prowansji - C.Mortimer;

Zapisałam się do styczniowego wyzwania Marty - Secret First Books:
Przeczytałam już 3 pierwsze tomy nowych serii: Łatwopalni i Zakręty Losu oraz Miłość bez scenariusza;
a niedawno wstawiłam stosik:


Na 100% nie przeczytam wszystkich pierwszych części tych serii, gdyż sama najczęściej czytam serie w całości, nie tylko pierwsze serie... nie wiem czy to źle, czy to dobrze, ale tak po prostu mam.

Poza tym, wczoraj odebrałam jeszcze "Szamański Blues" Anety Jadowskiej - piewsza część kolejnej serii tej autorki!

Ponadto zapisałam się do udziału w wyzwaniu "Kiedyś przeczytam - edycja 2016" u Angeliki z bloga Lustro Rzeczywistości

Pierwszy stos 12 książek:

A. Jadowska - Szamański Blues;
C. Hoover - Ta dziewczyna;
Clare/Brennan/Johnson - Kroniki Bane'a;
M. Kisiel - Dożywocie;
M. Darwood - Larista;
Anna B. Kann - Do zobaczenia w Barcelonie;
G. Zevin - Moja mroczna strona;
A. Ficner- Ogonowska - Czas Pokaże;
P. Gryciuk - 450 stron;
P. Fronczewski/M. Mastalerz - Ja, Fronczewski;
Z. Sugg - Girl Online;
M. Buble - Na scenie, za sceną. Autobiografia;

Angelika mi napisala, przypominając o jednym z punktów tego wyzwania:



I dzięki temu punktowi, na blogu będą pojawiać się opinie o przeczytanych książkach ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii