29 lutego 2016

Podsumowanie.... Wyzwań 2016 [okres: Styczeń- Luty]

A tu, w dodatkowy dzień 2016 roku (co przypada raz na 4 lata) kolejny post z podsumowaniami...

Tym razem Podsumowania Wyzwań na 2016 z pierwszych dwóch miesięcy ;)

Plany na 2016 rok tutaj: Plany... Plany czytelnicze i wyzwania na 2016 ;)



Tak jak w tamtym poście, tutaj też zacznę od wyzwania "52 książki w 2016 roku"


W styczniu przeczytałam 24 książki, czyli zostało mi do końca wyzwania przeczytać 28 książek.
Natomiast w lutym przeczytałam ich o 10 mniej, czyli 14 książek, co daje mi 38 książek, więc do końca roku powinnam przeczytać ich 18, by spełnić to wyzwanie.
A jak mi tak dalej będzie szło, to spełnię je gdzieś za miesiąc lub dwa ;-)
W styczniu brałam udział w wyzwaniu Marty Oakiss - "Secret First Books":

przeczytałam 4 książki [5, jeśli liczyć "Spotkajmy się w Prowansji"]:
Łatwopalni
Zakręty losu
Szamański blues
Miłość bez scenariusza 

Biorę udział w wyzwaniu innej blogerki - Angeliki z bloga Lustro Rzeczywistości
" Kiedyś przeczytam - edycja 2016 "
I do tej pory, przeczytałam 2 książki, w tym jedną opisałam w 1 poście z cyklu "Zaczęte... i .... Przeczytane! | Zaczytana "

A była nią "Ta dziewczyna" Colleen Hoover
A drugą był "Szamański blues" Anety Jadowskiej (niedługo moja opinia na jej temat ;-])

W pierwszym tygodniu lutego trwał "Imienny #7ReadUp"
Miałam wielkie plany, a przeczytałam 1,5 książki
W całości "Niebezpieczne Złudzenie", a w połowie "Autografy" [które doczytałam 15. lutego]


Miałam też wielkie plany na przeczytanie kilku biografii - co mi się nie udało :(
ale przeczytałam kilka książek z odebranych zamówień z przełomu Stycznia i Lutego...

W całości:
A 2/3 z tego zamówienia:
A w Lutym dopisałam się do wyzwania: "100 książek w 2016 roku"
I mam nadzieję, że w 2016 roku pobiję swój zeszłoroczny wynik... czyli 104 książki ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii