21 lutego 2016

Zaczęte... i .... Przeczytane! | Zaczytana #2

A dziś czas na kolejną... drugą odsłonę cyklu Zaczytana!

W tej odsłonie będą rózne rodzaje książek...

1. "Autografy" Jolanta Fajkowska;



Książkę tą kiedyś już zaczynałam czytać i odłożyłam w połowie....
Jednak w lutym zaczęłam i przeczytałam do końca.

Składa się ona z kilkudziesięciu wywiadów autorki-dziennikarki telewizyjnej ze znanymi postaciami z muzyką, filmem czy innymi zawodami [gdyż znalazł się w niej m.in. wywiad z Dalajlamą, czy pisarką].
Dzięki niej, poznałam nowych (dla mnie) twórców, jak i również znanych muzyków, czy aktorów z innej strony...

Skończyłam ją... 15. lutego 2016



2. "Miłość bez scenariusza" | "Próba uczuć" - Tina Reber



Na kartach tych książek zawarta jest historia popularnego aktora Ryana i włascicielki pubu Taryn Mitchell...
W pierwszym tomie, poznajemy Taryn, która nie oglądała filmów z tym popularnym aktorem i nie rozumie zachwytów swoich przyjaciółek...
Poznaje Ryana, gdy wbiega do jej pubu,chowając się przed fankami...

Przez tą książkę można poznać jak blisko jest od zwykłej znajomości i przyjaźni do zauroczenia, miłości. I jak trudno ukryć to przed "Sępami" paparazzi. A artyści pokroju Ryana mają dużą dozę cierpliwości do swoich fanów.
A przez drugą część, jak trudno utrzymać związek mimo osób, które chcą ich rozstania.

Przeczytane w jednym dniu.... 11. stycznia 2016

3. "Od dziś za miesiąc" Emilie Rose



Książka składa się z trzech opowiadań, z której kazde opowiadanie ma innych głównych bohaterów.

"Stacy, Madeline i Amelia przyjeżdżają do Monaco na ślub przyjaciółki.
Miesiąc w Monte Carlo sprawi, że życie każdej z nich nabierze innych barw"

Książkę zaczęłam w piątek w pracy... i w piątek przeczytałam dwie opowieści...
A trzecie, skończyłam wczoraj ....

Najszybciej przeczytalam pierwsze opowiadanie, gdzie główną bohaterą była Stacy...
Potem opowiadanie drugie, z drugą druhną Madeline.
A najwolniej czytałam opowiadanie z Amelie... choć nie wiem dlaczego tak było.

Mimo, że ta ksiązka to romansidło, to bardzo ją lubię.
I była to 9. ksiażka przeczytana już w lutym.
Przeczytana... 20. lutego 2016

_______________________________________________________________
Poprzedni post z tego cyklu był jakiś miesiąc temu -23 stycznia, a dziś wstawiam drugi  ;)

Poza tym przepraszam za rzadko wstawianie posty, ale postaram się częściej je Wam pisać i od razu wstawiać...

Jedno wiem napewno - Podsumowanie miesiąca już 29 lutego!
Dwa - bookhaul z lutego też będzie, prawdopodobnie w przyszły weekend, bo jeszcze 2 książki do mnie dojdą ;)

Do napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii