17 sierpnia 2015

Completed Music Series #1

Kilka minut temu, wpadł mi do głowy pomysł na notkę... a raczej serię postów....

I ja, jak to ja, mając wolny dzień, postanowiłam go Wam zaprezentować.

Wczoraj wstawiłam posta o mojej muzycznej biblioteczce....
A jeszcze niecałe pół godziny temu, oglądałam filmik Cath Van der Morgan o Seriach, które przeczytała/które skompletowała w całości...

Oto ten filmik:


Dlatego też, pokażę Wam moje dyskografie, które skompletowałam w całości, albo chcę mieć ją w całości... gdyż serie książkowe, które przeczytałam w całości dałam w zeszłym roku tu (choć będzie tego posta aktualizacja).

Zaczynamy!

Na pierwszy ogień pójdzie zespół, którego ostatnio pokazywałam Wam na Fanpejdżu.
Chodzi oczywiście o Farben Lehre:


12. płyt CD+ płytka od biografii FL, znajdującej się obok.
Biografia Farben Lehre;
3 DVD Farben Lehre, w tym 2 z Woodstocku;

Drugi zespół który Wam ukażę, niestety nie mam skompletowanej dyskografii.
Zestaw z książkami Biograficznymi ....
Zespół Dżem:


DVD "Dżem 1979-1994";
Biografie Rysiek [wydanie I (mniejsze) i II], "Dżem. Ballada o dziwnym zespole";
6 płyt CD, z których tylko 2 są z śp. R.Riedlem, 1 J.Dewódzkim jako wokalistą, a 3 z M.Balcarem jako wokalistą [Muza, 2004, *Dżem pamięci Pawła Bergera]
* na tej płycie też wystąpił, J. Dewódzki, ale nie był już wokalistą zespołu;

_______________________________________________

Te dwa zespoły są jednymi z niewielu w moich biblioteczmach [muzycznej, filmowej i książkowej, których mam i książki i DVD, jak i CD...

Drugi post z serii będzie za kilka dni...
[Prawdopodobnie będą to zespoły na C....]

Tymczasem....
Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii