16 sierpnia 2015

Reorganizacja... Reorganizacja... I po reorganizacji... #2

Tak jak obiecałam, oto reorganizacja mojej muzycznej biblioteczki.

Kiedyś wyglądała tak:

A teraz tak :)

A w szczegółowo:
Półka z DVD Muzycznymi i Kabaretowymi + "Dusza Kobusza" Teatru Kwadrat:

Półka z większą częścią płyt wokalistek polskich:

Półka nr 3:
Artyści polscy i zagraniczni

M.in. Andrzej Piaseczny, Dżem, Cree, Ira, Pectus, Lawson, Within Temtation;


Półka nr 4:
Polscy Artyści

M.in. Verba, Feel, Natalia Kukulska, Strachy na Lachy czy Sistars;

Półka nr. 5:
W większości zajęta przez moje ulubione zespoły Rockowe
COMA, Cochise, Manchester, Happysad, Muchy, Lemon, Myslovitz, Red lips, Marcelina; 

Półka nr 6:
II część DVD Muzycznych i artyści w większości z gatunku reggae/punkrocka
Farben Lehre, Bednarek, Pajujo, Mesajah... a także Skubas i znalazły tam się płyty M.Kindli;

Półka dodana:

Płyty to m.in składanki, muzyka filmowa, ale też artyści... m.in Honey, Ania Wyszkoni, czy Pustki :)



Te 5 pozycji płytowych obecnie na zmianę słucham...
W odtwarzaczu leży płyta Elaiza "Gallery", ale pewnie, po powrocie z działki, zmienię i zacznę słuchać płytę Zalewskiego "Zelig", którą dzisiaj nabyłam :)


____________________________________________________
Ps. Dzisiaj zaczęłam czytać Sanktuarium, polecane przez Patrycję z bloga Książki widziane oczami Patiopei.
PS.2. A jutro wybieram się na spotkanie-zlot Moondriversów w Empiku Junior o 16 :)
Ktoś może też sie wybiera?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii