8 sierpnia 2015

Nabytki lipcowe!

Witajcie/Hej/Czołem!
Jak znosicie upały?
Czy Wam także nie chce się zbytnio czytać i siedzieć przed komputerem/w Internecie?
Jeśli tak, to mam to samo...

Dzisiaj się spięłam i zamiast wyruszyć z rodzinką na działkę, zostałam w domu i ułożyłam lipcowe nabytki ksiązkowe, by Wam je pokazać

[przepraszam, zdjęcie wykonane telefonem, gdyż aparat odmówił dziś posłuszeństwa]

Stosiki, zaczynając od lewej:
Leżące/stojące na pudełku od laptopa:
1: przeczytane już :)
[od dołu]
Origin, Collide, Ten jeden dzień, Grając w miłość, Niezłomni, Zabierz mnie do Grecji (brakuje włoskich wakacji-czytane przez mamę), Między książkami, [wszystkie przeczytane w lipcu], Greckie wakacje [1. książka przeczytana w sierpniu], W rytmie marzeń [jeszcze w lipcu przeczytana];

2. stojące - książki kupione w kiosku/książka z Epikbox'a:
-Sarah Jio - Jeżynowa zima;
- K.Michalak - Nadzieja, Bezdomna;
- B.Sanderson - Stalowe serce;

________
Stosiska obok pudełka:
1. nabytki z Empiku/Auchan/Biedronki/Lidl'a:
[od dołu]
Kotrabas i bumerang [Biedronka] , Jagger, Wyścig po Miłość [Biedronka], Zabójczyni[Empik], Król kruków [Auchan], Niebezpieczne złudzenie [Empik], Maria Konopnicka. Rozwydrzona bezbożnica [Biedronka], Nie jedz tej książki [Biedronka], Papierowe samoloty [Auchan],  Pamiętnik z przyszłości [Auchan],  Niemcy [Biedronka], Parszywa 12 [Biedronka], Najlepsza 11 [Biedronka], Demi Lovato. Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku [Auchan], 10 kawałków [Biedronka], Ziarno prawdy [Biedronka], Wakacyjne przyjaciółki [Lidl], Sto imion [Matras], Zakochać się [Matras];

2. Zamówienia internetowe: Znak.com.pl, Światksiazki.pl, Merlin.pl
Leżące/Stojące;
[wg adresu zamowienia]
Merlin:
Oblicza kina, Ludzkie gadanie, Na fejsie z moim synem, Moja mroczna strona, Chłopcy, Zagubione niebo, Polowanie na motyle;

Świat Książki:
Coldplay. Życie w trasie, Miłość i inne używki, Kings of Leon. Sex on fire;

Znak.com.pl:
Rock-mann, Lekko Stronniczy. Jeszcze więcej, Wielki Błękit, Delirium. opowiadania, Linia Serca, Słodki zapach brzoskwiń;

i ostatni stosik:
zakupy z Ostrowa/Karwii:
[od dołu]
Pytania o hollywood czyli gwiazdy bez tajemnic, Stephen king pod lupą, Benedict Cumberbatch, Saga księżycowa: Cinder/Scarlet, Ballada, Gdy srebrzy sie ziemia, Kobieta, którą porwał wiatr, Piękni przegrani, Rantis, Inne zasady lata, Od dziś za miesiąc, Części intymne, Ogród Oleandrów

____________________________________________________

W sierpniu przeczytałam do tej pory 2 książki:
widoczne na zdjęciu "Greckie wakacje" oraz "Czerwone jak Krew".
Obecnie czytam "Ani Mru Mru. O dwóch takich, co było ich trzech" i jestem już poza granicą 100 stron.

A przez te 8 dni miesiąca kupiłam 2 książki do czytania (dla siebie): "Prawdziwy cud" Sparksa i "Musimy coś zmienić" Hall; i 1 na prezent urodzinowy dla mojej 89 letniej już babci "Stulatek który wyskoczył przez okno i zniknął" :) oraz 4 do kreatywnego kolorowania [mam już ich 6] :)

A Wy co czytacie, a co doszło do Waszych zbiorów?

Ps. Wieczorem wybieram się do teatru...  Kwadrat, mieszczącego się obecnie w Teatrze Studio, na sztukę "Okno na Parlament"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii