15 grudnia 2014

Moje ulubione trylogie/serie | Trylogie/serie/Cykle w mojej biblioteczce

Ostatnio (tzn 19.11, a dziś wstawione) wpadłam na pomysł, aby ukazać Wam Serie/Cykle Trylogie które posiadam, ale oddzielajac te przeczytane, niedokończone i jeszcze nie zaczęte...
Zdjecia wykonałam 19. listopada, więc z dniem dzisiejszym mogą być ciut nieaktualne (patrz: zdjęcie serii nieprzeczytanych). Brakuje serii o Harrym Potterze.

Oto serie/trylogie, które przeczytałam:


od lewej:
stos nr.1 :
-seria Zmierzch (brakuje Przed Świtem- bo jest obecnie pożyczone)- Stephenie Meyer;
- Ostatnia spowiedź I-III - Nina Reichter;
- Bezmyślna/Swobodna - S.C. Stephens;
stos nr.2:
- Seria Dary Anioła - Cassandra Clare;
- Trylogia Diabelskie Maszyny - Cassandra Clare;
Stos nr.3:
- Trylogia Wilkołaki z Mercy Falls - Maggie Stiefwater;
- Trylogia Delirium - Lauren Oliver;
- Trylogia W otchłani - Beth Revis;
- Trylogia Arkadyjska - Kai Meyer;
- Seria Wybrani - C.J. Daugherty;

Stos nr.4:
- Trylogia O krok za daleko + Przypadkowe szczęście - Abbi Glines;
- seria The Steampunk Chronicles - Kady Cross;
- seria Mroczne Umysły - Alexandra Bracken;
- trylogia Igrzyska Śmierci - Suzanne Collins;
- Trylogia Kroniki Obdarzonych - Kai Meyer & Margaret Stohl;
- trylogia Piosenki dla Pauli - Blue Jeans;

Ulubione są prawie wszystkie, nie licząc Zmierzchu i Piosenki dla Pauli;

__________________________________________________
A jeśli miałabym wybrać te najlepszą 6-tkę serii/trylogii, to długo trwała by decyzja, ale wybrałabym:

- Ostatnia spowiedź I-III - Nina Reichter;
- Bezmyślna/Swobodna - S.C. Stephens;
- Seria Dary Anioła - Cassandra Clare;
- Trylogia Arkadyjska - Kai Meyer;
- seria Mroczne Umysły - Alexandra Bracken;
Oraz trylogia O krok za daleko + Przypadkowe szczęście- Abbi Glines;
___________________________________________________
A prze de mną takie serie/trylogie jak:

(nie licząć trylogii Niezgodna i prequel Cztery Veronica Roth, która jest już przeczytana- zdjęcie z 19.11.14):
Od lewej:
- Seria Merde! - Stephan Clarke;
- Trylogia Millenium Stiega Larssona;
- seria Wszechświaty - Leonardo Patrignani;
- Trylogia Przegląd Końca Świata - Mira Grant;
- Seria Piąta Fala - Rick Yancey;
- Na krawędzi nigdy/ Na krawędzi zawsze - J.A. Redmerski;
- Trylogia/ Pakiet o Henriku Petterssonie - Anders de la Motte;

A to pierwsze tomy serii/cyklów, które posiadam nieprzeczytane, bądź niedokończonych:

 - Mroczna Bohaterka. Kolacja z Wampirem- Abigail Gibbs;
- Cienie - Amy Meredith;
- Piękni i martwi - Yvonne Woon;
- Upadli - Lauren Kate;
- Unicestwienie - Jeff VanderMeer;
- Jutro. Nie ma już żadnych zasad - John Marsden;
- Czas żniw - Samantha Shannon (podobno ma być kontynuacja);
- Hyperversum - Cecilia Randall <- dzięki Marcie z Secret Books zainteresowałam się tą pozycją;
Cykl z Piekła:
od dołu:
- Bale maturalne z Piekła;
- Wakacje z Piekła;
- Pocałunki z Piekła;
- Randki z Piekła;

Dwie pierwsze przeczytałam, a dwie czekają nadal na stosie tych nieprzeczytanych....



PS. Jutro mam dzięń spokoju - nie mam planów, więc zabiore się za pisanie recenzji, bądź posta z którego z cykłów ;)
PS2. Ktoś chce "Swobodną"- mam podwójnie, więc mogę ją komuś oddać/sprzedać ;-)

2 komentarze:

Disqus for recenzje wedlug natalii