1 stycznia 2017

Postanowienia na 2017 Rok! | 17 książek na '17 i nie tylko...

Witajcie w Ten ... kolejny, nowy ... 2017 rok!

Zapraszam Dziś na moje postanowienia Noworoczne...

Jesteście Ciekawi, jakie one są?

Zapraszam serdecznie dalej... ;-)

W 2016 plany, stosiki TBR,, niekoniecznie mi się udawało spełniać (lecznie nie 100%)...
A książki nieprzeczytanie z mojej domowej biblioteczki, zamiast maleć - to rozraztały się do wiekszych stosów.

Dlatego, w tym 2017 roku wybrałam 17 książek, które chcę Bardzo przeczytać z pokojowej biblioteczki...

Pewnie jesteście ciekawi, jak wybrałam taką liczbę książek, ze stosu, który rozrósł się w ciągu 3 lat blogowania...

Początkowo wybrałam książki, które chciałam przeczytać, przez pryzmat 'pierwszej styczności z twórczością autora, autorki lub autorów. A mam takich wiele na swojej półce, ale na tytułowe 17 książek, wybrałam ich tylko... 8 ;)

Pierwsza od lewej to książka Camilli Lackberg "Księżniczka z lodu", która wróciła do mnie po ponad półrocznym pożyczeniu kuzynowi. [Nie, nikt nie rzucał tą książką. Tak wyglądała już wtedy, jak kupowałam ją na wyprzedaży w Empiku]. Przy okazji mam plan, rozpoczęcia tej serii, którą posiadam (9 tomów + opowiadanie)

Kolejną książką jest "Uratuj mnie" Anny Bellon, znajomej blogerki, dodatkowo jej książka została wydana w minionym 2016 roku! Nie kieruję się opiniami innych, chcę się przekonać na "własnej skórze", czy mi się spodoba.

Książkę Jennifer L. Smith "Tak wygląda szczęście", wybrałam przez przeczytane/usłyszane pochwały, m.in. u Natalii z Książkowe kocha nie kocha (tutaj), jak i u Magii słowa ( tutaj ).

"Klamki i dzwonki" Magdaleny Knedler, jak i cała twórczość autorki, interesowała mnie od dawna, ale dopiero na zeszłorocznych już Targach Książki w Krakowie, ją nabyłam i mam nadzieję w ciągu tego roku przeczytać.

Podobnie miałam z książką "Motylek" Katarzyny Puzyńskiej, którą widziałam na róznych blogach, a po Targach w Krakowie, gdzie autorka promowała kolejną książkę z serii o Lipowie, nabyłam pierwszą część [i zdobyłąm podpis, podczas spotkania 8.listopada w Empiku].

"Czas Żniw" Samanthy Shannon i "Na imię mi Zack" duetu Mons Kallentoft&Markus Lutteman, to są książki, które czekają od dłuższego czasu na przeczytanie. Pierwsza polecana m.in przez Martę Oakiss, u której ostatnio usłyszałam, że w 2017 ma wyjść 3 tom tej serii.
A Zack'a chccę przeczytać, odkąd w wakacje 2016, zobaczyłam na półkach sklepowych podczas kilkudniowego pobytu w Sztokholmie, drugą część tej serii [będę czekać na wydaną 2. część u nas, w Polsce].

I ostatnią, ósmą wybraną książką, jest "Simon oraz inni homosapiens" Becky Albertalli. Po wielu pozytywnych opiniach, chcę się za nią zabrać w tym, 2017 roku!

Kolejna kategoria wyboru następnych książek z tej 17-stki to.. "kontynuowanie serii/trylogii"
Znalazło się tam 5 pozycji, które chętnie przeczytam ;)

Zacznę od prawej, gdyż ta książka - "Zakręty losu. Nowe pokolenie" Agnieszki Lingas- Łoniewskiej chcę przeczytać, odkąd usłyszałam, zę będzie kolejna część z tej serii, a nabyłam ją na KTK 2016!

Na tych samych Targach, nabyłam również "Niebezpieczną grę" Joanny Opiat-Bojarskiej. A w listopadzie poprzedniego roku przeczytałąm pierwszą część serii o Aleksandrze Wilk (jak i kilka stron tej części) i wprost nie mogę się doczekać, aż za nią się zabiorę...

Tę książkę Remigiusza Mroza, dostałam od brata na urodziny, ale dotąd jej nie przeczytałam. Jednak przeczytałam w gazetce, która była na stoisku wydawnictwa Czwata Strona, zę w tym roku wyjdzie kolejna część przygód, więc postanowiłam przeczytać "Immunitet".

"Królową Cieni" Sarah J. Maas, nabyłam gdzieś w okolicach premiery [w czerwcu 2016], ale niestety nie udało mi się jej przeczytać, ale postaram się to "zadanie" wykonać w obecnym, 2017 roku.

A książkę Leonardo Patrignani "Wszechświaty. Utopia", mam już od KTK 2015, a kilka miesięcy wcześniej, czytałam 2 częśći tej trylogii, więc zanim zabiorę się za tę książkę, planuję przypomnieć sobie treść poprzednich tomów.

Niektóre z tych 5-ciu książek, o których mówiłam, znajdą się róznież w następnej kategorii pt. Ulubieni autorzy.
Poza nimi, są dwie inne, nie wymienione wcześniej książki...

Pierwszą z nich jest "Behawiorysta" Remigiusza Mroza. Niecały miesiąc temu, na Fp napisałam Wam, że pewnego grudniowego wieczoru, podczas podróży do domu, zauważyłam dwie panie czytające książki tego autora i chciałam się już wtedy za którąś zabrać, ale niestety to się nie udało. Mam nadzieję, zę w 2017 to mi się uda.

Inną książką, którą chcę przeczytać, jest "Kinopassana. Sztuka oglądania Filmów" autorstwa Tomasza Raczka.

I zostało do tych tytułowych 17 książek, jeszcze 2 pozycje... 
Jakie?

Otóż są one pod kryterium pod tytułem "Kolejna książka autora".
Oto i one:

Colleen Hoover i jej "Noveber 9" ciekawi mnie bardziej niż "Never never", którą napisała w duecie z Tarryn Fisher - choć pewnie kiedyś i tą przeczytam, moze nawet w 2017, ale piorytet to ta książka, która premierę miała 9. listopada.

A "Lato drugiej szansy" mnie ciekawi, choć nie wiem, czy nie zmienię na ksiązkę innej autorki - np. "Powietrze, kórym oddycha" Brittainy C. Cherry, czy "Przeznaczenie Violet i Luke'a" J. Sorensen.
--------------------------------------__________________-----------------------------------

I tak wyglądają moje 17 książek na 2017 rok!

Poza tym, moimi postanowieniami na ten rok, są również:
- Pisać więcej;
- Udzielać się więcej;
I najlepiej...
- nie kupować za dużo [mam ponad 1000 książek, a połowa nieprzeczytana przeze mnie];

A jakie są Wasze postanowienia na Ten rok?
Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii