11 stycznia 2017

Zaczęte ... i ... Przeczytane! | Zaczytana #5

Witam Was Serdecznie w kolejnym poście z serii/cyklu, którego dawno tu nie było
... czyli...

"Zaczęte ... i ... Przeczytane! | Zaczytana "

Ostatnia odsłona tego cyklu, czyli Zaczytana#4 była 4 lipca i przedstawiłam Wam tam trylogię Gabrielle Zevin i Biografię Artysty, którego dyskografię posiadam w swojej muzycznej biblioteczce - Michaela Buble.
Za to, ponad tydzień później, pojawiła się również nietypowa odsłona tego cyklu, a mianowicie 16 lipca 2016 "Zaczytana#**" i tam napisała kilka słów o 3 książkach: "Berek" Marcina Szczygielskiego, "Na szczycie" K.N. Haner oraz "Eperu" Augusty Docher.

Dlatego też, na 2017 rok, kolejnym postanowieniem jest, powrócić do tego cyklu i wstawiać go regularnie, przynajmniej raz na 1-2 miesiące. 
Jak to wyjdzie, to zobaczymy... Sama jestem ciekawa, czy to postanowienie uda mi się spełnić...

A tymczasem, zapraszam na 5. już odsłonę tego cyklu - Zaczytana!




Ksiązki, które dzisiaj Wam przedstawię, mają jedną wspólną cechę.
Jaką... To za chwilę się dowiecie.

Wszystkie książki z tego postu, przeczytałam w ostatnim, IV. kwartale 2016 roku.

Pierwszą, którą tutaj przedstawię, jest książką autorstwa Konrada Kruczkowskiego "Halo człowiek".

Początkowo kupiłam ją ze względu na jednego z rozmówców autora, a mianowicie Pana Tomasza Raczka. Nie ukrywam, że Ta osoba mnie zachęciła do tego, abym dołożyła tę książkę do koszyka w jednym ze sklepów internetowych ;)

I to rozmowa z Nim była pierwszą, którą przeczytałam w pewne niedzielne popołudnie...
A później, czytałam rozmowy "po kolei", czyli tak, jak to jest w książce: z Anną Dymną, Ewą Błaszczyk, o. Leonem Knabitem, Henryką Bochniarz oraz Marcinem Mellerem.
Bardzo miło spędziłam czas podczas czytania tych wywiadów.

Książkę skończyłam dzień przed wyjazdem na Targi do Krakowa, a mianowicie 27. Października 2016

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Kolejną książką, którą trochę wcześniej przeczytałam niż "Halo człowiek" czytałam rozmowy z 7 artystami polskiej sceny muzycznej, a nawet rock'owej, jak sam tytuł wskazuje... Książką Martyny Walczak "Rock&Talk" ukazana nakładem wydawnictwa Dygresje, zainteresowałam się, odkąd na Facebooku jednego z rozmówców znalazła się jej okładka.

Autorka ksiązki, rozmawiała z:
Happysad i Kubą Kawalcem, Pawłem Małaszyńskim, Krzysztofem "Grabażem" Grabowskim, Michałem Wiraszko, Tymonem Tymańskim, Maciejowi Wasio oraz z Maciejem Palmowskim.
Czytając ją, w pewnych momentach miałam wrażenie, ze jestem słuchaczem tej rozmowy niż czytelnikiem tej książki. Zwłaszcza w przypadku dwóch lub trzech wokalistów, których widziałam na scenie i spotykałam po koncertach.

Dwóch innych wokalistów, nie znałam wcześniej z nazwiska, a nazwa Call the Sun nic mi nie mówiła. Mówię tu o obu Maciejach. Zespół pana Wasio był mi znany, ale nie interesowałam się, kto jest wokalistą Ocean-u.

A po przeczytaniu rozmowy z Tymonem Tymańskim, mam ochotę zabrać się za jego biografię "ADHD" i ją przeczytać.

Książkę skończyłam... 13. Października 2016


--------------------------------------__________________-----------------------------------

Kolejną pozycją z tego "zestawu", czytałam na przełomie września i października.
A jest nią... Książka duetu dziennikarzy - Katarzyny Marcysiak i Tomasza Raczka, pod tytułem "Kultowe Rozmowy". 
Tak jak ta pozycja, nazywał się program, który prowadzili, emitowany w TVP3.

W niej znajduje się 33 rozmowy z kobietami, zarówno tymi znanymi wszystkim, jak  również tymi znanymi tylko nielicznym, jak np. mama Tomasza Raczka Krystyna Lipińska-Raczek.

Dzięki tej książce, poznałam wiele nowych dla mnie Artystek, które chętnie kiedyś poznam, czytając ich książki, np. Joanny Bator, Sylwii Chutnik; czy, jak w przypadku Iwony Racz-Szczygielskiej, przeczytam biografię Filipinek, autorstwa jej syna Marcina, czy moze posłucham takiej artystki, jak Misia Furtak.
A niektóre poznałam od innej niż to ukazują media, strony.

Bardzo chętnie przeczytałabym również taką książkę z rozmowami z mężczyznami znanymi, nieznanymi i niespodziewanymi.

Książkę skończyłam.... 4. Października 2016
--------------------------------------__________________-----------------------------------

Ostatnią książką w tym poście jest książka Tomasza Raczka "Karuzela z Madonnami".

Pierwsze, co poczułam, czytając tę pozycję, to takie deja vu, gdyż niektóre bohaterki z tej książki, znałam, czytając inną książkę autora - "Karuzelę z Idolami".

Jednak poza tymi przypadkami artystek powtarzających się, znalazły się również takie, które tylko w tej książce się znalazły.
I tak, jak wyżej, w "Kultowych rozmowach", tak i tu, znalazło się kilka pań, które poznałam z innej strony niż są ukazane w mediach.

I w 2017 roku napewno sięgnę po kolejną odsłonę "Karuzel z..." czyli "Karuzelę z herosami" Tomasza Raczka.

"Karuzelę z Madonnami" skończyłam... 7. Grudnia 2016

--------------------------------------__________________-----------------------------------

I to tyle, jeśli chodzi o tę odsłonę cyklu " Zaczęte ... i ... Przeczytane! | Zaczytana "

Czytaliście coś z tych pozycji? Lub chcecie którąś przeczytać?

Tymczasem, 
Do Napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii