27 października 2018

Krakowskie Targi Książki 2018!| Lista | KTK 2018 #1

Witajcie w piątek...

Jak widzicie tytuł, właśnie publikuję plan, który powinien być przynajmniej wczorajszego dnia...
Jednak natłok spraw w ostatnich 48 h sprawił, że zobaczycie dopiero dzisiaj...

Zapraszam serdecznie!

 Początkowo, w teorii, na KTK miałam pojechać na całe 4 dni...
Potem, miałam być w piątek-niedzielę.

I właśnie tak jestem!

W piątek planowałam iść do 6 Autorów...
Daria Skiba
Barbara Garczyńska
Karolina Wilczyńska
Agata Przybyłek & Natalia Sońska

oraz
na spotkanie z Autorami WE Need YA! - gdyż jestem/byłam zapisana do stolika Martyny Senator. 
I także na pstrykanie zdjęć podczas spotkania Youtuberów z fanami - Mai, Okoniowi, Cat & Magical reading.

A w sobotę plan w teorii ma Mnóstwo Autorów o jednej porze.

M.in.
o 10.. jest ich 6-ciu.:
Agata Czykierda-Grabowska
Kasia Bulicz-Kasprzak

o 11 jest ich już 10:
Karolina Wilczyńska
Izabella Frączyk
Aneta Jadowska z Magdaleną Babińską...


 Potem...
Sylwia Winnik, Agnieszka Lingas-Łoniewska, Max Czornyj, panowie Autorzy z SQN-u oraz inni...
Kartki A6 wypisłam na samą sobotę 3 kartki, w tym 2 dwustronnie.

A w niedzielę to...
Katarzyna Puzyńska, Maria Paszyńska, Karol Bielecki, Magda Stachula, Katarzyna Nosowska
 i oczywiście inni bohaterowie...


Jednak najważniejszym punktem- jak zawsze - Każdych Targów, jest spotkanie znajomych i poznanie nowych... Znajomych ludzi na stoiskach wydawnictw, znajomych z innych stoisk - EpikPage.

I Kupienie kilkunastu książek - zwłaszcza tych z listy, które zapisałam...

A Wy wybieracie się na KTK 2018?
Piszcie! Komentujcie

 Natalia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii