12 stycznia 2018

STOSIK!| XII Stosik 2017! | GRUDZIEŃ 2017!

WITAJCIE!

Zapraszam Was na Stosik nabytków z ostatniego miesiąca 2017 roku - GRUDNIA!


Pierwszą książką, którą otrzymałam jeszcze na przełomie listopada i grudnia to...
Najnowsza książka Agnieszki Lingas-Łoniewskiej, a raczej jej wznowienie...
czyli  "W zapomnieniu" tej autorki...


--------------------------------------__________________-----------------------------------
 Poza nią...
Nabyłam kilkanaście płyt CD:
Zakupy na MaxFloRec:
 3 płyty Pokahontaz - Reversal, Rekontakt i najnowsza Re-Set;
2 płyty Bob One - Jeden, Twój Ruch;
EPka Bob One & Bas Tajpan - Wszystko na sprzedaż;
Buka/Rahim - Optymistycznie;
Buka - Wspaniały widok na nic interesującego;
oraz
DVD Grubson - Koncert w Mega Clubie;

PS. Przypadkowo kliknęłam i mam dwukrotnie pakiet Pokahontaz -Rekontakt&Reversal, podpisany przez Fokusa i Rahima, więc chętnie je oddam w dobre ręce ;)


Empik i PunkShop ->

Punk Shop:
Mesajah - Ludzie prości;
 Maleo Reggae Rockers - Revolution;
Empik:
 Sound'n'Grace - Życzenia;
Paweł Domagała - Opowiem ci o mnie [świątecznie];
Bednarek - Talizman;

 Promocja w Biedronce->

 Alicia Keys - Here;
Kings of Leon - Walls;


--------------------------------------__________________-----------------------------------

KSIĄŻKI:

Tu także będą trzy zdjęcia....

Ten stosik to są zamówienia w promocji 3za2 w Empiku:
Womanizer - Katy Evans;
Dziewczyna mojego brata - K.A. Linde;
Turbulencja - Withney G.;
King - T.M. Frazier;
Bez Uczuć - Mia Sheridan;
Obsesja - Katarzyna Berenika Miszczuk;
Cztery płatki Śniegu - Joanna Szarańska;
Zawisza Czarny - Jakub Ćwiek;

Wiem, że jest ich 8, gdyż jedną rodzice mi zabrali do prezentu świątecznego:

Wtedy dostałam 3 książki:
Cel - Elle Kennedy; -> to tej książki brakowało w poprzednim zdjęciu;
Dwór Skrzydeł i Zguby - Sarah J. Maas;
Serce Neftydy - Marcin Szczygielski;
Poza słodyczami, otrzymałam również od braciszka, bilet na koncert Happysadu w moje urodziny w Październiku!
--------------------------------------__________________-----------------------------------

Po świętach otrzymałam jeszcze dwie przesyłki, w której znajdowały sie łącznie ... 4 książki!
Jedna była od Kasi Kotyni, a druga to przesyłka z grupy wydawniczej Helion- a przede wszystkim z wyd. EditioRed
Oto one:
Od Kasi otrzymałam Pojedynek na słowa - Corin Wells;
A z Wydawnictwa w promocji przybyły do mnie...
2 książki K.N. Haner - Przebudzenie Morfeusza i Koszmar Morfeusza;
oraz książkę Nie i Tak autorstwa Mai Janiszewskiej i Adama Ferencego;

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Zapomniałabym...
Jeszcze przed Sylwestrem, otrzymałam jeszcze jedną przesyłkę, w której była książka Martyny Senator - Zanim zgasną gwiazdy.
--------------------------------------__________________-----------------------------------
I to wszystkie nabytki z ostatniego miesiąca 2017 roku!
17 książek i 16 płyt + 1 bilet na koncert.

A wy, co otrzymaliście w Grudniu?
I przy okazji, czy czytaliście jakąś książkę z tego mojego stosiku?

Tymczasem...
Do Napisania!
Natalia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii