15 maja 2017

Reorganizacja biblioteczki 2017!| Targi Książki Warszawa 2017! #2

Witajcie w ten majowy wieczór!
Dzisiaj przychodzę do Was z notką, która będzie w większości dotyczyła reorganizacji mojej domowej biblioteczki... którą wykonałam wczoraj, w godzinach od 12 do 16, w towarzystwie dobrej muzyki...


W miniony poniedziałek, gdy tylko wiedziałam, że mam kilka wolnych od pracy dni [od środy do niedzieli], zaplanowałam sobie, że pierwszego lub [jeśli mi się wtedy nie uda] dnia następującego – drugiego, zniosę wszystkie książki znajdujące się w moim pokoju [2 regały, komoda, 1 szuflada oraz kilka pudeł] i zrobię reorganizację… Przy okazji policzyć i zapisać książki, które tam mam…
Nie stało się to ani w środę, ani też w czwartek a dopiero… w niedziele – w ostatni dzień wolny od pracy.

Dodatkowo, postanowiłam, że przy okazji, pozbieram książki, które mogą się przydać podczas Targów Książki, które się zbliżają Wielkimi Krokami ;- )

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Zaczęłam od regału, który mam przy drzwiach …
Posiada on 7 półek, przy czym 6 z nich podzielone zostały na pół, czyli tj. na tym regale jest 13 półek i 5 z nich ma drzwiczki…

Na tym regale jest 8 półek [w tym 2 z drzwiczkami], na których są położone/postawione książki.


Reorganizację postanowiłam podzielić na części, gdyż wiedziałam, ze tych książek mam mnóstwo [kiedyś doliczyłam do 1000 sztuk jakoś, więc zaczęłam tę „przygodę” od półki z książkami z „Latarnika” oraz z książkami polskich autorek…

Tam przeważał książki Marcina Szczygielskiego, Tomasza Raczka [wyd. Latarnik], a także… Magdaleny Witkiewicz i książek wydawnictwa Filia.
Dlatego też, te książki wymienionych autorów [oraz te pozostałe z wyd. Latarnik] zostały ułożone jako pierwsze…
A w drugim położyłam lub też postawiłam książki innych polskich autorek: Liliany Fabisińskiej, Agaty Czykierdy-Grabowskiej, Marty Kisiel, Małgorzaty Wardy czy Magdaleny Knedler, a także książkę Tatiany Jachyry i Pauli Bartosiak lub też Wiolety Leśkow-Cyrulik.


I przejrzałam pobieżnie wszystkie książki z tej półki i wybrałam kilka z nich, które nie mają jeszcze podpisu autora/autorki/autorów.

Oto i one – sztuk 5!

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Następnie, zabrałam się za półkę niżej, gdzie znajdował się misz-masz różnych gatunków i autorów. Były i romanse, i młodzieżówki, a także serie i trylogie…
Były one ustawione na stosach poziomo…
I niektóre z tych stosów zostały prawie niezmienione, tylko zmieniły swoje miejsce położenia.

I dodatkowo kilka książek przeniosłam z innych półek….
Teraz na tej półce znajdują się 4 poziome stosy [można powiedzieć, że 4 i pół ;)] i kilka książek postawionych pionowo.


Z tej półki, na stosie… „Można wziąć”, pojawiło się:

- Zatrute pióra;
- Błąd w sztuce;
Oraz…
„Klątwa dziewiątych urodzin” Marcina Szczygielskiego [którą na 100% wezmę];
--------------------------------------__________________-----------------------------------
Następną półką w mojej „pracy” była… nie, nie kolejną w dół, lecz wręcz przeciwnie, półka powyżej tej „Latarnikowej”.
Tam przeważały książki Remigiusza Mroza i Agnieszki Lingas-Łoniewskiej… A teraz, oprócz tych książek, znajdują się tam również książki takich autorek jak: J. Opiat-Bojarska, C. Lackberg, Czy K. Puzyńska.
Oto i ona:
 
kilku pozycji nie ma, gdyż są pożyczone, np. Kasacja czy Motylek
Z tej półki, na stosie, znalazły się takie pozycje jak na zdjęciu…
Wyszło ich ponad 10…


Ps. Ciekawe jak będzie ta półka wyglądać po Targach, po 21.maja…
--------------------------------------__________________-----------------------------------

Potem, zabrałam się za górną półkę, która jako jedyna, nie jest podzielona na dwie części…
Podczas jej reorganizacji, jedna książka lekko ucierpiała, gdy spadła na podłogę, ale ledwo widocznie.

Niestety również, na niektórych stosach, tylko pozmieniałam książki.
I tu też jest kilka poziomych stosów w dwóch rzędach -aż 8. Przeważają książki biograficzne. Stosy podzielone są tematycznie… Sport, Kultura, Telewizja, Aktorzy, Muzyka. Jednak znajdują się tam książki nie z kategorii Biografii, takie jak książki Marii Paszyńskiej, czy duetu Ulatowska&Skowroński.
Zdjęcie tej półki połączyłam w taki kolaż, byście mogli ją zobaczyć.



Z tej półki zdjęłam i na stosie postawiłam 2 książki…:

--------------------------------------__________________-----------------------------------
Kolejna półka w niedzielne reorganizacji, to była półka, która dla mnie jest wakacyjna… Dlaczego tak ją nazywam? Z powodu tego, że można w Wakacje podróżować, a większość na tej półce książek jest pisane przez autorów z różnych krajów, a nawet niektóre mają nazwę miasta/kraju w tytule.

Znajdują się tam również książki polskich autorów, czy też serie młodzieżowe, ale te z nazwami raczej przeważają…

Na stosie dot. Targów znalazły się takie książki…

- Plan, 450 Stron – Patrycja Gryciuk;
 Święty Chaos- C. Harasimowicza;
Czy
Coraz mniej olśnieni- Ałbeny Grabowskiej…
--------------------------------------__________________-----------------------------------
  
Ostatnią półką „otwartą” w tym regale, jest półka… również różnorodna.
Tam po przestawieniu, postawiłam książki m.in. K. Bondy, S. Kinga [choć jego jedna książka jest na innym regale], T. Valko, czy J.L. Wiśniewskiego.

A teraz stosy są w ilości 6, w tym 1 w pionie.

Oto ta półka w 3 odsłonach…


Z tych stosów, na Wieżyczce Targowej znalazły się:
Książki T. Valko i J.L. Wiśniewskiego, a także książka M. Kubackiej „Bez pamięci”.

--------------------------------------__________________-----------------------------------
A ostatnią półką na tym regale, za którą się zabrałam, a przedostatnią książkową na tym regale, była półka z książkami, w której przeważały serie i trylogie…

Tam nic praktycznie nie zmieniłam, poza zabraniem kilku pozycji autorstwa K.B. Miszczuk, które przeniosłam na ten nowy stos, który rośnie „jak na drożdżach”

Oto one:


--------------------------------------__________________-----------------------------------

Komodą, w której nic nie zmieniałam, poza znalezieniem pozycji, które mogę wziąć na TK, to ta, w której znajduje się 1 szuflada i 3 półki…

Z nich, przeniosłam takie książki jak:


--------------------------------------__________________-----------------------------------
Następnie, w tej mini-reorganizacji został mi regał z 9 półkami…

Zaczęłam od 4.półki, licząc od dołu, gdyż stwierdziłam, że nie będę zmieniać pierwszych dwóch.
I praktycznie nic nie zmieniłam w tym regale, poza przenoszeniem kilku pozycji.

4. półka w tym regale, to pólka tylko i wyłącznie należą do dwojga autorów -Anety Jadowskiej i… Jakuba Ćwieka, którego większość książek nie jest jeszcze podpisana i to one znalazły się na tym stosie.


--------------------------------------__________________-----------------------------------
Kolejnymi książkami, które znalazły się na stosie, były…
Z półki 5-tej, gdzie są książki w większości pań autorek… na tej półce, jest tylko dwóch autorów – A. Rogozinski i Ł. Orbitowsski.

Oto ta półka…


A oto te książki, które wezmę na targi.
Są 3:

- 1 Nataszy Sochy;
- 1 Natalii Sońskiej
Oraz
- 1 książka Alka Rogozińskiego, która miała premierę na początku 2017 roku;
--------------------------------------__________________-----------------------------------
Następnie, przeszukałam dwie górne półki, na których znalazłam…
3 książki Kim Holden do podpisu…



Oraz książki C. Ahern które można zanieść…
--------------------------------------__________________-----------------------------------

A… i zapomniałabym o książce, którą znalazłam na 3 półce, a także znalezioną na dolnej… Na tej 3 od dołu, była książka, której autorka będzie w piątek na Targach…
Oczywiście chodzi tu o Marissa Darwood i jej „Larista”. 

A na samym dole, zasłonięta różnymi pudłami była półka, na której znajdowała się książka „Co nas nie zabije”.

--------------------------------------__________________-----------------------------------
A z działki przywiozłam i mam na targi jeszcze kilka książek.




Poza tym są też książki, które mogłabym wziąć, ale nie jestem 100% czy będę miała już miejsce :P
Są to wydania kieszonkowe C. Ahern z tej półki:

I to tyle z mojej niedzielnej reorganizacji i stosu na Targi...
Stos jest wysoki, a raczej są to 4 stosy ;)

Podzieliłam też to na dni spotkań...
Piątek:
Sobota:
i...
Niedziela:


Za 2 dni (bądź w czwartek o 9) pojawi się I stosik z nabytkami przedTargowymi ;)

Ps. Już myślałam, że nie uda mi się tego wkleić przed północą, gdyż mój komputerek odmawiał posłuszeństwa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii