3 marca 2017

KULTURALNIE... | STYCZEŃ/LUTY 2017! | #3

Witajcie!

Dziś przychodzę do Was z kolejną odsłoną cyklu, który zapoczątkowałam w ostatnim miesiącu zeszłego roku. Dokładnie 7 Grudnia 2016 roku.
Wiecie o jaki cykl chodzi?
... Oczywiście o Koncertowo-Spotkaniowo | Kulturalnie...
Następnie był 7 stycznia z drugą osłoną tego cyklu, a dzisiaj nadszedł czas na trzecią [szkoda, że nie 7.02.2017, ale cóż... ] może być 3 marca? 
A może nastepnym razem uda się ten sam dzień, co ten post się pojawił...

Zapraszam serdecznie na opisy spotkań i moich wyjść na wydarzenia ze STYCZNIA i LUTEGO 2017!


KONCERTOWO-SPOTKANIOWO #4
 KULTURALNY STYCZEŃ/LUTY 2017!

STYCZEŃ
7.01.2017 - Kayah w Palladium;
11.01.2017 - Remigiusz Mróz w Empiku;
31.01 - Kayah - Kuźnia Kulturalna;

LUTY
4.02 -Red Lips - Stodoła;
9.02 - LadiesNight: Maciej Grenda - SomePlaceElse;
10.02 - Happysad w Empiku;
12.02- Anna Maria Jopek w Empiku;
12.02 - Dorota Osińska - Mazowiecki Teatr Muzyczny
14.02 - Paweł Domagała - Teatr Kwadrat;
20.02 - Organek - Trójka;


--------------------------------------__________________-----------------------------------

Pierwszym wyjściem w tym, 2017 już roku, był koncert Świąteczny Kayah, zwiącany z jej płytą "Gdy pada śnieg", wydaną pod koniec 2016 roku [dokładnie 4.listopada 2016r.].
Odbył się on w klubie Palladium w Warszawie.

Było pięknie, zimowo i świątecznie, choć jak Artystka zauważyła, na zewnątrz nie było ani grama śniegu i nie czuło się zimy.

Kilka migawek z tego koncertu Wam pokażę.
Oto one:


--------------------------------------__________________-----------------------------------
Kilka dni później, w Empiku, odbyło się spotkanie z Remigiuszem Mrozem, z okazji premiery jego książki "Wotum nieufności" [Wydawnictwo Filia].
Oczywiście, było wielu słuchaczy i czytelników, którzy chcieli posłuchać rozmowy prowadzonej przez Justynę Dżbik-Kluge i spotkać się z Autorem, wydającym kilka książek rocznie.
Tego dnia, oczywiście zakupiłam tę książkę i została ona przez Remigiusza podpisana.
Przy okazji, stojąc w kolejce, przypomniało mi się o jednej książce, w której nie ma podpisu tego autora - a mianowicie "Księgarenki...", w której jedno opowiadanie jest jego autorstwa.
Predzej czy później mi ją podpisze - może nawet jeszcze przed Targami Książki w Warszawie [przecież V część o Chyłce wychodzi 15. Marca].


--------------------------------------__________________-----------------------------------

Ostatni dzień stycznia, to kolejne spotkanie z Artystką i kolejny jej koncert Świąteczny, tym razem w Kuźni Kulturalnej na warszawskim Wilanowie.
Oczywiście, podobnie jak w Palladium, to również było wspaniałym wydarzeniem...


--------------------------------------__________________-----------------------------------

Wracając z koncertu Kayah, weszłam do domu już w nowy miesiąc, czyli LUTY.
A w tym miesiącu było kilka dawno już zaplanowanych wyjść, z czego jeden musiałam odpuścić...

Pierwsze wyjście w tym, minionym już miesiącu, było wyjściem na Koncert zespołu Red Lips połączonymi z urodzinami Rudej - wokalistki, w klubie Stodoła.
Koncert, tym razem na małej scenie, jak zawsze w wykonaniu tego zespołu, był niesamowity...
Gościem na koncercie był Roch Poliszczuk - przyjaciel zespołu, który z Rudą wykonał trzy utwory, w tym znane i lubiane "To co nam Było" z pierwszej płyty, jak i nowe utwory [jak dla mnie]
Tracklista całego koncertu jest tutaj
Fot. Dominik Malik
A tu kilka moich zdjęć z tego koncertu:


--------------------------------------__________________-----------------------------------

Kolejnym moim wyjściem w miesiącu, było wyjście i posłuchanie kilku piosenek w wykonaniu Macieje Grendy - znanego z programu The Voice of Poland.

Po kilku utworach, wróciłam do domu....
--------------------------------------__________________-----------------------------------

... by następego dnia, wpaść do Empiku, na spotkanie z Happysadem, związanym z premierą  10 lutego ich płyty zatytułowanej "Ciało Obce". 


Po rozmowie przyszedł czas na autografy i zdjęcia.
Wiekszość przynosiła płyty do podpisu, ale znalazły sie także osoby dające zespołowi do podpisu... gitarę i ukulele.


Ja oczywiście, najnowszą płytę zamówiłam, jak tylko było mozna zamawiać przed premiera, a do chłopaków poszłam z dwoma wydanymi DVD.


I teraz wszystko mam już podpisane ;)

PS. Troche ze spotkania nagrała moja znajoma

                                część I



... i część II :)

--------------------------------------__________________-----------------------------------


Dwa dni później miałam ... Szalony dzień...
Najpierw, o 15 zjawiłam się w Empiku, gdyż godzinę później, odbyło się spotkanie z Artystką, Anną Marią jopek, promujące album "Minione".


Kawałek spotkania z Anną, mozna obejrzeć dzięki Kasi:
część I

Część II

By potem być na dwugodzinnym koncercie innej Artystki - Doroty Osińskiej
Przepiękny koncert i wspaniała osoba...




--------------------------------------__________________-----------------------------------

Następne wyjście było...
W Walentynki, kiedy to aktor Paweł Domagała zapoczątkował swoją pierwszą trasę koncertową #PawelDomagalaTOUR -  w ramach promocji swojej (i jak sam zawsze dodaje) i Łukasza Borowieckiego pod tytułem "Opowiem Ci o mnie".
Odbył się on w Teatrze Kwadrat, gdzie niedawno dostał angaż  i gra na zmianę z Pawłem Małaszyńskim w "Kłamstewkach", czy z dyrektorem teatru, Andrzejem Nejmanem w "Czego nie widać" ;)

Paweł Domagała i Łukasz Borowiecki

Filmik z koncertu w Warszawie

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Następnym koncertem, w miejscu, gdzie rzadko na nich bywam, jest koncert w Trójce Ogranka i premiera ich teledysku do tytułowego utworu z drugiej płyty, "Czarna Madonna".
Gościem specjalnym była Kora - Olga Sipowicz, a na sali znaleźli się również Adam "Nergal" Darski oraz Igor Herbut z zespołu LemON.



"Wiosna" z Radiowej Trójki




Następna moja wizyta na koncercie Ogranka już za niecały miesiąc - gdyż 1. KWIETNIA 2017 roku...
Nie mogę się  już doczekać!

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Jedynym koncertem, który ze wzgledów zdrowotnych, musiałam opuścić, był koncert Krzysztofa Zalewskiego, który odbył się 23 lutego 2017r w Klubie Stodoła.
A także 28.02. spotkanie w Empiku z Agnieszką Walczak-Chojecką.

Mam nadzieję, że dam radę wyjść na kolejny koncert - tym razem Kuby Badacha w Teatrze Roma ;) Tribute to Andrzej Zaucha już 7. Marca

Oprócz tego czeka mnie koncert Agnieszki Chylińskiej w Warszawie 31 marca. I jeszcze jakiś koncert, o którym teraz nie pamiętam.

Tymczasem, do Napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii