28 lutego 2017

PODSUMOWANIE 2017 | LUTY 2017!

Witajcie... W ten ostatni lutowy dzień...


Bardzo się Cieszę, że Zaglądacie na tę stronę, mojego bloga i mam nadzieję, że w tym 2017 nadal będziecie na niego zaglądać, czytać posty i komentować.

A Tymczasem, zapraszam na ... Podsumowanie Lutego 2017!


--------------------------------------__________________-----------------------------------

 PODSUMOWANIE LUTY 2017!

Luty w moim wykonaniu był bardzo nietypowy [ jak dla mnie]...

Pod koniec stycznia zaczęłam, a pierwszego dnia tego mijającego już miesiąca - lutego, rano skończyłam książkę Alice Clayton "Nie dajesz mi spać".

Tego samego też dnia, tyle, ze w nocy [około 23] skończyłam drugą część z serii COCTAIL autorki, a mianowicie "Z Tobą się nie nudzę".

3. lutego był dniem bez skończonej książki, ale już 4 lutego skończyłam "Nie mów mi, co mam robić" - czyli trzecią część z serii autorki [ z 5 ].
Tego też nia, byłam na koncercie zespołu Red Lips w warszawskim klubie Stodoła, podczas którego wokalista obchodziła swoje urodziny.

Dwa dni później, książka innej autorki została przeczytana. A była to "Mimo naszych kłamstw" Tarryn Fisher, które zakończyły trylogię z historią Olivii, Leah i Caleba.
Nastepnie przeczytałam dwie książki Alice Clayton z wcześniej wymienionej serii, czyli "Zapomnij o tym co było"[7.02] i "Nie dzwoń do mnie"[8.02].

A 10. dzień lutego, skończyłam książkę polskiej autorki, pierwszą w tym miesiącu polskiego autora, a raczej autorki. Tą książką była "Niebezpieczna gra" Joanny Opiat-Bojarskiej.

13-15 lutego spędziłam z 3 książkami- każda skończona innego dnia.
Były to:
-13.02 "Kiedy pozostaje żal" Lisy de Jong, 14.02 [w Walentynki] "Niepiękna" Madeline Sheehan, a 15.02 odłożyłam przeczytaną "Boys from Hell" Agnieszki Lingas-Łoniewskiej.

Od tej daty, 15.02, zaczęły się "czytelnicze schody", gdyż dopiero 19. lutego przeczytałam kolejną książkę - "Gorący związek" Kendall Ryan.

I ostatnią ksiażką w Lutym, była książka Katy Evans "Manwhore+1", przeczytana6 dni temu, 23. lutego.

W międzyczasie byłam m.in. na: Ladies Night: Maciej Grenda [], koncercie Doroty Osińskiej w Mazowieckim Teatrze Muzycznym [12/02], koncercie premierowym Pawła Domagały [14/02], "Kolacji dla Głupca" w Teatrze Ateneum [15/02] i na koncercie Organka w Trójce Polskiego Radia [20/02].
A także na dwóch spotkaniach w Empiku:
Happysad [10/02] i Anna Maria Jopek [12/02].
Jak mi się udało w dwie godziny "zaliczyć" spotkanie na Nowym Świecie i dojechać na Bielany, by się nie spóźnić na koncert Dorotki - nie mam pojęcia.

Jednak 22. lutego, dopadła mnie jakaś infekcja i od dnia po nim następującym, czwartku, do końca tego tygodnia, siedzę w czterech ścianach na zwolnieniu...
I tak opuściłam... Koncert Krzysztofa Zalewskiego w Stodole [niewykorzystany bilet], Spotkanie z Anetą Jadowską w Empiku [oba tego samego dnia 23/02], a także dzisiejsze spotkanie z Agnieszką Walczak-Chojecką, które poprowadzi inny Autor, a mianowicie Aleksander Rogoziński.

-------------------------------------__________________-----------------------------------

I tak wyglądał mój blogowo-czytelniczy miesiąc Luty w 2017 Roku!

Czytaliście coś z tych tytułów?
A wam, jak ten miesiąc minął?

Do Napisania!

Natalia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii