20 marca 2017

Plany czytelnicze.... WIOSNA 2017!

Witajcie w ten pierwszy, wiosenny dzień.

Plany, jak to plany - lubią się zmieniać...
A w moim przypadku są plany czytelnicze, które zapisałam gdzieś na kartce, zniknęły i nie mogę ich znaleźć ;)

Zobaczmy, jak będzie w tym przypadku....
Zapraszam!
Do Wiosennego TBR-u, oprócz książek z mojego domowego wyzwania czytelniczego 17 książek na 2017 rok postanowiłam sobie wybrać inne pozycje, które mam zamiar [i nadzieję] przez ten okres czasu przeczytać.

Oto one:

  • Podbój - Elle Kennedy;
  • Inwigilacja - Remigiusz Mróz;
  • Trylogia z Anną Rogozińską - Joanna Opiat-Bojarska [3. tom wychodzi pod koniec miesiąca];
  • Bez winy/ Bez Szans - Mia Sheridan;
  • Caraval. Chłopak, który smakował jak północ-  Stephanie Garber;
  • Jedna z książek Alka Rogozińskiego [jeszcze nie wiem którą];
  • przynajmnej jedną biografię - np. Piotra Fronczewskiego czy Krzysztofa Kowalewskiego;
  • Margo - Tarryn Fisher;
  • Biuro Przesyłek Niedoręczonych - Natasza Socha;
  • Never, Never - Colleen Hoover, Tarryn Fisher;
  • Dożywocie - Marta Kisiel;
  • kolejne części przygód Mai z ksiązki Czarownica piętro niżej Marcina Szczygielskiego;
  • Przeznaczenie Violet i Luke'a - Jessica Sorensen;
  • Akuszer Bogów - Aneta Jadowska;
  • Moje serce należy do Ciebie - Alessio Puleo;
Poza tymi 15, planuję również przeczytać ze stosiku 17 książek...
  • KinoPassana - Tomasz Raczek;
  • Królowa Cieni - Sarah J. Maas;
  • Klamki i dzwonki - Magdalena Knedler;
  • Simon oraz inni homo sapiens -  Becky Albertalli;
  • Uratuj mnie - Anna Bellon;

--------------------------------------__________________-----------------------------------


I takie są moje plany czytelnicze na tę porę roku. 
Ciekawa jestem, ile z tych 20. książek przeczytam do majowych Targów, a ile do 20 czerwca. I ile z nich odpadnie na poczet innych nieprzeczytanych książek z mojego zbioru ;)
A Wy, macie jakieś TBR -y na ten wiosenny czas w 2017 roku?

Tymczasem, mozecie oczekiwać na kolejne posty...
M.in.:
- STOSIK III 2017!;
oraz na...
SPORTowe Wieści...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii