4 lutego 2017

PODSUMOWANIE 2017 | STYCZEŃ 2017!

Witajcie w obiecanej notce...

Przed Wami moje...



PODSUMOWANIE STYCZNIA

I. Zły chłopiec [2.]
II. Zakrety losu. Nowe pokolenie [4]
III. November 9 [5]
IV. Gdzie jesteś leno? [8]
V. Jestes zagadką [9]
VI. Jestes wyzwaniem [10]
VII. Kiedy wsztystko sie zmienia [12]
VIII. Nie pozwol mi odejść [13]
IX. Niepokorna [14(?)]
X. Immunitet [18]
XI. Ułaskawienie [19]
XII. Oczekiwanie [20]
XIII. Ostatchnie tchnienie [22]
XIV. Gracz [23]
XV. Seks i orzeszki [24]
XVI. Powietrze, którym oddycha [25]
XVII. Ogień, który ich spala [29]


Jak widzicie, w styczniu dużo tych książek było przeze mnie przeczytanych, nawet kilka sztuk w odstepie dnia-dwóch...
Tylko szkoda, ze tak samo nie pojawiały sie posty na blogu, za co Was bardzo przepraszam :(

Większość z nich była czytana w formie elektronicznej, a to tylko dlatego, ze w ciągu miesiąca ciągle gdzieś wychodziłam - najczęściej do pracy.
Zdarzały mi również wyjścia do kina, teatru, czy też na koncert Kayah [7. w Palladium i 31. w Kuźni Kulturalnej].
Tych książek papierowych [fizycznych], możnaby policzyć na palcach jednej ręki - dokładnie 5 książek z mojej biblioteczki, choć obecnie juz kilka z tych przeczytanych również posiadam w swojej domowej biblioteczce.

Jedyną książką, którą przeczytałam, a nie pamiętam kiedy... jest "Niepokorna" M.Sheehan. Chyba tylko dlatego, że tym było ich zbyt wiele.
Jednak na blogu pojawiło się zbyt mało postów - Również było ich 5, choć planowałam jeszcze przed STOSIKiem napisać post po Zawodach w Wiśle i w Zakopanym SPORTowe Wieści, ale jak widzicie, to sie nie udało.
Mam nadzieję, że napisze o tym jak najszybciej i wspomne także o naszych szczypiornistach pod okiem trenera Talanta Dujszebajewa.

Poza Koncerttami Kayah w Palladium i Kuźni Kulturalnej, byłam również na:
- Spotkaniu z Remigiuszem Mrozem w Empiku, w dniu premiery książki "Wotum Nieufności";
- Spektaklu "Zabawa" w Och Teatrze;
- Filmie "Po Prostu Przyjaźń" w kinie;

A Wam, jak minął styczeń?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii