15 grudnia 2015

Completed Music Series #4

Ostatnio do moich biblioteczek spłyneło kilka nowych zdobyczy, a dziś przedstawię Wam kolejne zestawy książkowo-płytowe w mojej biblioteczce.

Byly już zespoły:

A dziś czas na kolejnych Artystów ...

A raczej dwóch Artystów i jeden zespół na C....

Zacznę od Artysty - solisty...

Michael Buble....

Pierwsza moja styczność z tym artystą: usłyszenie utworu "Home";
A potem, zakupiłam autobiografię Michaela, a ostatnio nabyłam większość płyt tego Artysty

A niebawem dotrą do mnie jeszcze kolejne:

I dwie zakupione przez Allegro ;) w dobrej cenie ;) - których nie ma w warszawskich sklepach muzycznych...
a mianowicie:
Michael Buble - Michael Buble;
Michael Buble - Crazy Love (CD+DVD)

_________________________________________________________________

Drugim Artystą, a zarazem zespołem na C,  będzie to .... 
Zespół, w którym to wokalistą jest znany polski Aktor - Paweł Małaszyński.
Zespół Cochise... 

Posiadam wszystkie 4 studyjne płyty zespołu, w tym 3 podpisane ;)
I książkę, a raczej broszurkę o Aktorze-wokaliście, gdzie jest wspomniane o zespole Cochise.


Płyty to:
- Still Alive;
- Back To Begining;
- 118;
- The sun also rises for unicorns;

_________________________________________________________________


A o zespole niebawem więcej napiszę, gdyż planuję powrócić do cyklu "Wspomnienia... z zespołem w tle" ;) jeśli nie w tym miesiącu, to na pewno od Stycznia 2016!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii