19 grudnia 2015

Wspomnienia...Z zespołem w tle #5

Jak pisałam kilka dni temu, wracam do pozostawionych 'Dawno, dawno temu' cyklów....

Poprzednie posty z tego cyklu: Wspomnienia z zespołem w tle [poprzednie posty z tego: #1 #2 #3 #4 ]

Do tej serii/ tego cyklu, miałam już wrócić w połowie tego roku, z wspomnieniami z Farben Lehre w tle...
Jednak dziś, będzie notka i wspomnienia o zespole, który pojawił się w ostatniej odsłonie Completed Music Series #4, jak i w postscriptum pierwszej odsłony "Wspomnień"

Czyli zespół Cochise!

_________________________________________________________

Zespół Cochise - polska grupa rockowa, pochodząca z Białegostoku.

Powstali w 2004, w składzie:
- Paweł Małaszyński - wokal;
- Wojciech Napora - gitara;
- Radosław Jasiński - bas;
- Dariusz Korzeniewski - perkusja;

I w tym składzie, nagrali demo w 2005 roku- "9", zawierające 8 utworów: "Magnolia":, „Miau-Miau”, „My bride”, „O nas”,”Ostatni”, „Shotgun”, „Z wikliny syn”, „Zero”.

W 2008 roku, nastąpiła w zespole zmiana perkusisty. Za Dariusza Korzeniewskiego pojawił się Cezary Mielko, z którym w składzie Cochise nagrało płyty, które maja obecnie w swojej dyskografii:

1- Still Alive;
2 - Back To Begining;
3 - 118;
4 - The sun also rises for unicorns;

______________________________________________________________


  • Pierwsza styczność z muzyką zespołu: słuchanie demo zespołu lub utwóch puszczony z telefonu przez wokalistę ;-) 

  • Pierwszy koncert, na którym byłam: Warszawa, klub Mechanik ( 5 październik 2013);

  • Ostatni koncert, na którym byłam: Life on the Stage, Klub 55 (8.05.2014r.);

  • Czekam na...: Zdjęcie z całym zespołem  i kolejne koncerty i płyty ;)

_______________________________________________

Wspomnienia ze spotkań z zespołem wstawię na zdjęciu, mam nadzieję, że mi wybaczycie ;)


_____________________________________________________________________
Notka wstawiona, a ja siedzę od 8 do 18 w pracy ;)  mimo soboty ;-)

Nadal kołacze mi się myśl w głowie: "iść na koncert Cochise po pracy, czy też nie... Oto jest pytanie"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii