18 listopada 2015

Completed Music Series #3

Stwierdziłam, przy CMS #2, że ukażę Wam zestawy CD/Książki/DVD zespołów, nie tylko tych, które chcę skompletować całe dyskografie [choć takie też będą], ale też te, których mam i książki i DVD, jak i CD...

 i oto druga tej wersji , a trzecia tej serii odsłona :-)

Byly już zespoły:

A dziś czas na kolejne dwa zespoły ... których zaczęłam słuchać przez tatę ;)
I dziś znajdą się równiesz płyty z jego biblioteczki muzycznej

Jednym z nich jest Perfect:

[moja]Książka - Wszystki pilne sprawy;
Płyty:
[moje] XXX; Markowski/Sygitowicz;
[taty] Vinyl - Perfect; (mój prezent dla taty)  
CD: 1979 -1991; 
DVD: Perfect - Symfonicznie; (mój prezent dla taty)  

Ten zespół ma wiele znanych i lubianych przzez wielu utwórów.... ale najbardziej dla mnie....
są:
"Chcemy być sobą", "Autobiografia" i "Jolka, Jolka pamiętasz"


i drugim zespołem, który zaczęłam słuchać dzięki tacie, to T.Love z wokalistą Muńkiem Staszczykiem:



CD:
CD: Muniek; Model 01; The best of T.Love;
Książka: Muniek - Zygmunt Staszczyk;
DVD: Najmniejszy koncert świata: T.Love, Najmniejszy koncert świata: Muniek;

Z tego zespołu najbardzij zapamiętałam dwie z wielu utworów z dyskografii.. 
A są to: "Chłopaki nie płaczą" i "4. Liceum Ogólnokszałcące"

A Wam, jakie utwory kojarzą się z Tymi dwoma zespołami?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii