6 września 2015

Plany czytelnicze na najbliższe tygodnie i miesiące...

Tak, dobrze czytacie...
TBR

Początkowo miało być na wrzesień, ale stwierdziłam, że do "wybrańców" z półek mojej domowej biblioteczki pewnie dojdą wrześniowe premiery i zakupy w tym miesiącu (choć mam nadzieję ze bedą mniejsze niz w lipcu, czy sierpniu) :)

Zaczynam:

Stos TBR, o którym wspomniałam na FanPejdżu:

Książki po lewej stronie zdjęcia są w większości, wymienione w tym w/w poście, a z prawej, są ksiązki, które chce dodatkowo przeczytać (lub miedzy tymi "lewymi" pozycjami)....

Muszę w końcu przeczytać "Bingo" M.Szczygielskiego... Jeszcze przed swoimi urodzinami, które mam zanieco ponad miesiąc (są one na 2-3 dni przed 19.  Targami książki w Krakowie [19. października] a targi są od 22.)

Sa też 2 książki, które chcę przeczytać, lecz nie ma ich na tym zdjęciu.

Są to:
- Delirium.Opowiadania - Lauren Oliver;
oraz
- Sny Bogów i Potworów. Cz.I - Laini Taylor

Te dwie pozycje chcę przeczytać, ale zastanawiam się, czy nie przeczytać tych serii od początku - trylogię Delirium czytałam w marcu 2014 roku, a drugą książkę Laini Taylor w lutym tego roku (a poza tym pewnie tą serie przeczytam, gdy zakupię cz.II Snów bogów i potworów)...


____________________________________________-
Ponadto, powiem Wam, że nie byłabym sobą, gdybym nie zaczęła zamawiać książek...

Już zamówiłam:
  1. Całą heksalogię o Dorze Wilk - tak, w końcu się zabiorę za twórczość Anety Jadowskiej, co obiecywałam od zeszłorocznych majowych Targów samej Autorce :)
  2. Wstyd - Rachel Van Dyken; oraz Ten jeden rok- Gayle Forman; - nie mogę się ich doczekać [zakup na Empik.com(1)]
  3. 2 i 3 tom "czekoladowej trylogii" Gabrielle Zevin (nie przeczytałam jeszcze 1. części ale...co tam) oraz "Byliśmy łgarzami" E. Lockhart [zakup na Empik.com(2)] - promocja 3za2 mnie przekonała
Zastanawiam się również nad kupnem:
- Powiedz panno, gdzie ty śpisz - czyli kolejne spotkanie z M.J. Arlidge;
- 450 stron Patrycji Gryciuk;
- zakupem "Planu"tej samej autorki, co wyżej;
- Sny Bogów i potworów cz.II - z tym, że nie to, "czy" kupię, ale gdzie to kupię :D

___________________________________________________

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii