30 września 2015

Podsumowanie miesiąca - WRZESIEŃ 2015!

Niesamowite, jak szybko ten  kolejny miesiąc minął...

Dopiero czytałam Ciszę w Pradze, a tu już ostatni dzień miesiąca ... i czas na...

PODSUMOWANIE MIESIĄCA i STOSIK

WRZESIEŃ 2015!

Przeczytane książki:
Cisza w Pradze,
Lato pełne sekretów (3 powieści w 1 tomie),
Bingo,
Grey,
Sny Bogów i Potworów cz.I,
Ten jeden rok,
Wstyd,
Play,
Show,
Sny Bogów i Potworów cz.II

Nieprzeczytane do końca:
w dalszym ciągu:
- Lato bez mężczyzn;
- Michael Buble. Na scenie, za sceną. Autobiografia;

a także:
- Carpathia;
- Ekspozycja [czytam obecnie] ;
- Spotkajmy się w Prowansji [przeczytane 1 opowiadanie];
- Ogród szczęścia [przeczytana 1 powieść z 3];
- Oddam Ci słońce;

Tak jak pisałam, w Nabytkach wrześniowych, przez ostatnie dni, kupiłam dodatkowo 11 ksiażek (a miałam kupić tylko Przepis na szczęście K.Michalak)
STOSIK!

Oto i one:

- Przepis na szczęście - 12. część kolekcji książek K. Michalak;
i zakupy w Biedronce w promocji 2+1:
- Wichrowe wzgórze;
- Zanim się pojawiłeś;
- Niech w końcu coś się zdarzy;
- Sześć córek;
- Gdzie jesteś, Jimmy?
- I wtedy to się stało;
- Klub Porcelanowej Filiżanki;

[tak wie, kupiłam ich 7, ale cena mnie nie zawiodła - tylko 60 za tę szczęśliwą 7]

Pudełko to zamówienie ze strony Znak.com.pl
i znowu promocja... tym razem -70%
3 książki i jedna "nie-książka".

Oprócz tego, nie byłabym sobą, gdybym zobaczyła i nie kupiła książek p. Tomasza Raczka...
A kupiłam je poprzez Facebooku w dobrej cenie.

Zamówienie ze znak.com.pl i książki p. Tomka: 


2 książki Helprin'a - Zimowa opowieść oraz Pamiętnik z mrówko-szczelnej kasety;
Tahereh Mafi - trylogia Dotyk Julii; [kolejna trylogia w kolejce do przeczytania];

Książki p. Tomasza Raczka:
- Karuzela z Herosami;
- Karuzela z Madonnami;

a czytałam już "Karuzela z Idolami" - opinia tu.

A Wy co przeczytaliście w tym miesiącu?
za 22 dni z "hakiem" odbędą się 19. Targi w Krakowie!
[a za 19. dni - moje ćwierćwiecze życia]

Do Napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii