29 września 2015

Info... ;-)

Witajcie!

Ostatnio przeglądałam swoje posty z ostatnich 2 miesięcy.... i zobaczyłam, jaka ja nie jestem słowna... 

Podać przykład? Proszę:

17.08.2015
"Te dwa zespoły są jednymi z niewielu w moich biblioteczkach [muzycznej, filmowej i książkowej, których mam i książki i DVD, jak i CD...

Drugi post z serii będzie za kilka dni...
[Prawdopodobnie będą to zespoły na C....]"

A minął ponad miesiąc...

Od tej pory obiecuję poprawę!

Szykuję już, na początek października kolejny post z tej w/w serii...

A oprócz tego:
- aktualizacja postu z trylogiami/seriami: ukończonymi/ niedokończonymi/ nawet nie zaczętymi;
- opinia o książce, która czytałam w tym miesiącu [notka się tworzy];
- plan na Targi w Krakowie;
 i inne posty (mam nadzieje, że się uda);

Tymczasem wracam do czytania "Ekspozycji", by zaliczyć ją do przeczytanych we wrześniu, jako nr. 10!

Miłego popołudnia!

PS. Aktualne zestawienie TBR (aktualizacja posta z dnia 6.09), o którym pisałam tu i tu
Przeczytałam z tego TBR:
- Bingo;
- Sny Bogów i Potworów cz. I i II; [nie czytałam jednak od początku tej trylogii =) ];

Czytam j.w. - Ekspozycję...

Czyli zostało mi z TBR: 
Kasacja/ Szklany Tron/ Czas Żniw oraz Delirium.opowiadania;

A doszło do tego: 
- 450 stron;
- Oddam Ci słońce;
- Złodziej Dusz;

To znaczy, że dobrze idzie mi czytanie wytypowanych książek... jak narazie ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii