30 maja 2014

Podsumowanie maja!

Książki przeczytane w tym miesiącu:  7, a w tym:
  • "Mił.ość" Ewa Kasprzyk/Maciej Kędziak, 
  • "Chcę żyć" Michał Piróg/Iza Bartosz, 
  • "Bomba! Alfabet polskiego show-biznesu" Karolina Korwin-Piotrowskiej, 
  • "Piosenki dla Pauli" Blue Jeans, 
  • "Miłość przez małe m" Francesc Miralles 
  • oraz "Księga bez tytułu" i "Oko Księżyca" Anonima;

Z wyzwań:
  • Uporać się z władnymi zbiorami: 2 ( "Księga bez tytułu" i "Oko Księżyca" Anonima) [Łącznie:7,5];
  • Serie na starcie: 1 [Łącznie: 5];
  • Rekord 2014: 7 [Łącznie: 25] - do pokonania rekord w ilosci 33/35;
  • 2014 z 52 książkami: 7 [Łącznie 25];
  • Przeczytam tyle, ile mam wzrostu (styczeń-maj): 65,7 cm

Wizyty kulturalne:

TEATR: 3
Jednocześnie - Teatr Studio w Warszawie- 13.05
Dwoje Biednych Rumunów Mówiących po Polsku - Teatr Studio w Warszawie - 17.05. 
MusicaLove - Teatr Rampa w Warszawie - 23.05

Kino: niestety nadal 0;
Koncerty: 2 
Koncert Cochise w Warszawie, w Klubie 55 - 8.05
Juwenalia warszawskiej na Agrykoli - COMA - 23.05

2 komentarze:

  1. Z przeczytanych przez Ciebie książek czytałam jedynie "Księgę bez tytułu". Miałam na półce kontynuację, ale nie sięgnęłam po nią. W sumie do dziś do końca nie wiem, dlaczego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się z obiema pozycjami meczyłam i w ostatni dzien targów wymieniłam je na ciekawsze pozycje książkowe

      Usuń

Disqus for recenzje wedlug natalii