12 marca 2014

Informacje bieżące ;-)

Postanowiłam dzisiejszego dnia, że na blogu będę dodawać częściej posty i w odstępach bardziej regularnych, niż to było do tej pory... I za chwilę zabiorę się za pisanie recenzji jednej z dwóch pozycji z mojego stosiku w notce z 28 lutego, a mianowicie z tego zdjęcia, czyli "Sven Hannawald. Triumf, upadek, powrót do życia"(przeczytana została 10 marca) lub "Chichotu losu" Hanki Lemańskiej (skończona dosłownie przed chwilą).














Jednak książkę duetu Hołownia&Prokop odłożyłam na półkę, gdyż wolę ją przeczytać w późniejszym czasie, gdy nie będę miała ochoty niczego innego czytać. Mam również zamiar napisać recenzję trylogii "Delirium" Lauren Oliver, którą przeczytałam w zeszłym miesiącu.
I mam nadzieję, że ten miesiąc się na tych dwóch recenzjach książkowych nie zakończy i że przeczytam inne książkowe pozycje.

Oczywiście, w najbliższym czasie pojawi się post o Mistrzostwach Świata w Lotach Narciarskich w czeskim Harrahovie. <- choć mam nadzieję, że nie wyjdzie na to, że w marcu będize tylko o sporcie =)

Na koniec postu, zadam Wam pytanie:
Co byście mi polecili przeczytać z mojej listy - "W kolejce do przeczytania" na LC ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii