1 stycznia 2021

Nowy Rok! 2021! | TBR na 2021rok !

      WITAJCIE!
 
W TYM 2021 ROKU!
 
I zaczynam ten rok od planów czytelniczych na ten rok!
A w następnym dopiero będzie Podsumowanie półrocza :)

Zapraszam!
Jak co roku, moim wyzwaniem na ten rok będzie taki sam jak w poprzednich latach: 

A także ...

21 książek na 2021 rok! na który Zapraszam właśnie teraz!
 

21 książek na 2021 rok!
 
W tym roku podzieliłam te książki na 3 kategorie po 7 tytułów

Pierwszą z nich byli autorzy polscy:

We krwi - Agata Czykierda-Grabowska
Kłamca - Jakub Ćwiek
Czerwona Baśń - Wiktoria Korzeniewska 
Molly - Agnieszka Lingas-Łoniewska
Widoki - Agnieszka Lis
 Najgłośniej krzyczy serce - Martyna Senator
Mecz to pretekst - Anita Werner, Michał Kołodziejczyk
 

II kategorią wyzwania są autorzy zagraniczni.
 
Pierwszymi książkami, które na kartce zapisałam jako plan na 2021 były... 
Tippi i ja - Sarah Crossan
&
Ukochane równanie profesora - Yoko Ogawa

Kolejne 5 tytułów to książki które już wpisywałam do poprzednich tbr-ów nie tylko rocznych, ale też te zaczęte, ale niedokończone:
Morze Spokoju - Katja Millay
Twoje Fotografie - Tammy Robinson
Queen. Królewska Historia - Mark Blake
Czas Żniw - Samantha Shannon
Okrutna Pieśń - Victoria Schwab
 

III kategoria to klasyki literatury & książki z plakatu "100 książek..."
Wichrowe wzgórza - Emily Bronte
Dziwne losy Jane Eyre - Charlotte Bronte
Duma i uprzedzenie - Jane Austen
Tajemniczy Ogród- F. H. Burnetti 
 Portret Doriana Gray'a - Oscar Wilde
Złodziejka książek - Markus Zusak
Dawca - Lois Lowry
 
 
-------------------------__________________----------------------------
Czytaliście coś z tego? Polecacie? Odradzacie?
 
Co według Was mam jako pierwsze przeczytać?
 
Ciekawa jestem...
 
Do Napisania!
 
Natalia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii