24 grudnia 2018

TBR... na Maraton! | Igrzyskowy Maraton 2018!

Witajcie w ten Świąteczny - choć nie do końca dzień wolny- dla większości - od pracy czy obowiązków.

Dzisiaj, jak widzicie, przychodzę do Was z TBR na maraton, który zaczyna się właśnie dziś.
Ten maraton jest organizowany przez Magdę z Crimelpoint i nosi nazwę...
#IGRZYSKOWYMARATON2018

To już kolejna edycja jej Maratonu, w których planuje brać udział. Tym razem zrobiłam sobie spis wyzwań tegorocznej edycji, siedmiu, składających się na słowo - imię głównej bohaterki ...
KATNISS

Jak widzicie, ten maraton trwa przez całe 7 dni, a także to, jakie rozwinięcie ma każda litera hasła tego maratonu, ale jeszcze nie wiecie, co - jaką książkę, wybrałam do każdego punktu.

K - Kołysanka - Książka, która siedzi Ci w głowie od jakiegoś czasu.
Pierwsza myśl - Pod podszewką Sylwii Stano & Zofii Karaszewskiej;
I właśnie tę pozycję wybrałam do tej kategorii.

--------------------------------------__________________-----------------------------------
 A - Arena - Książka z motywem walki.
Tu miałam początkowo dać Legend Katy Evans jednak na stosie pojawił się inny tytuł, którego jeszcze nie czytałam, a mam od kilku tygodni na półce...
A mianowicie... Mój zawodnik K. Bromberg;


--------------------------------------__________________-----------------------------------

T - Tresh - Książka o której niewiele wiesz.
Tu mogłam dać wiele książek...
Jednak wybrałam książkę, którą mam od roku i to książkę Autorki, którą bardzo lubię.
A jest to Martyna Senator i jej...
Zanim zgasną gwiazdy.

--------------------------------------__________________-----------------------------------
N - Nightlock- Książka z ciemną okładką.
Mogłam tu wpisać jeden z dwóch poprzednich tytułów, lecz nie zrobię tego i podam drugą książkę, która pochodzi z tego samego wydawnictwa, co Mój zawodnik K. Bromberg.
A mówię tu o...

Drań z Manhattanu autorstwa Vi Keeland & Penelope Ward.

--------------------------------------__________________-----------------------------------

I - Igrzyska- Powrót do ulubionej książki, serii lub Autora/Autorki;

 Tu wpisałam książkę Marcina Szczygielskiego Wiosna PL-Boy'a, choć nie wiem czy to dobry pomysł, gdyż to jest kontynuacja serii PlBoy², którą czytałam jakieś ponad dwa lata temu
Jesli nie ona, to podpisze tu książkę Martyny Senator - równie lubianą przeze mnie Autorkę, lub też Joannę Opiat Bojarską i jej Gdzie jesteś, Leno?

--------------------------------------__________________-----------------------------------
S - Seneca Creme - Jednotomówka

Tu wybrałam książkę zabraną z wymiany książkowej, a mianowicie...
Wpadka Nick Hornby

--------------------------------------__________________-----------------------------------
S - Strażnik pokoju - Książka z dominującym kolorem;
Tu wybrałam trzy tytuły, trzech Autorów, gdyż nie mogłam się na jednego zdecydować.
Są to:


Jakub Małecki - Nikt nie idzie - lub inna jego książka;
Robert Małecki - Skaza - lub druga trylogia Autor;
&
Marcel Woźniak z jego Powtórką;

--------------------------------------__________________-----------------------------------

 Oto mój stosik dot. Igrzyskowego Maratonu 2018


A wy, bierzecie w wyzwaniach czytelniczych...?
A może, tak jak ja, w tej edycji Maratonu u Magdy?

Piszcie,
Ciekawa jestem...

Natalia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii