29 kwietnia 2018

AUTOGRAFY! | #KWIECIEŃ2018!

Witajcie,

Po Stosiku/ Stosisku z ostatniego posta [tutaj], postanowiłam przyjść do Was z Autografami z ostatnich tygodni...

Zapraszam Serdecznie!
KWIECIEŃ 2018!

Kortez. 5.04.
Pamiątką z tego koncertu był Autograf nie na wydawnictwie - płycie tego artysty, a podpis na kolekcjonerskim bilecie ;)

17.04
Tego popołudnia, zdobyłam najnowszą pozycję autorki i podpis na nim...
A było to...
Katarzyna Puzyńska "Nora"

21.04
Tego popołudnia zdobyłam kilka podpisów na książkach...
Najpierw, na spotkaniu autorskim, dedykację na książce, z okazji której było to spotkanie...
"GPS Szczęścia, czyli jak wydostać się z Czarnej D." Magdaleny Witkiewicz i Marzeny Grochowskiej.

Chwilę później, po autorkach, inny autor podpisał mi swoją książkę..
A był nim ... Alek Rogoziński:
I...
"Kto zabił Kopciuszka?"

Po spotkaniu z Alkiem i Magdą, kilkuosobową grupą, znalazłysmy sie na innym spotkaniu, gdzie zdobyłam kolejne dwa podpisy...

I. Anny M. Brengos - jej najnowszą książkę...
 "Prażeńka"

A drugim podpisem po tym spotkaniu, był podpis innej autorki...
Kasi Bulicz Kasprzak - "Sprzeczne sygnały"
;-)

NIEDZIELA 22.04
Tego dnia zdobyłam podpisy dwóch autorów i jednej autorki...

Pierwszą osobą, u której byłam, była to aktorka i teraz już pisarka...
Magdalena Lamparska - "Wszystko i nic"

 Potem...
Kuby Małeckiego na trzech pozycjach...
"Ojciec"
"Rdza"

oraz na Antologii z 2012 roku...

A trzecim Autorem był ... Jakub Ćwiek.

Raz...
 "Zawisza Czarny"

Dwa...
Antologia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii