7 kwietnia 2018

Moja biblioteczka...| Autorzy Polscy| #1

Ostatnio, w wolnej chwili po pracy, tak sobie spojrzałam na moje zbiory i stwierdziłam, że przez te wszystkie miesiące 2017 roku nazbierało się bardzo dużo nowych książek, dlatego też postanowiłam powrócić do postów z cyklu Moja biblioteczka... I w pierwszej odsłonie tego powrotu miały być książki autorów, których ilość przekracza 7 sztuk...
A tych osób jest wiele, więc prawdopodobnie będzie więcej niż jeden post...

Poza tym, te posty, pomogą mi się zbliżyć do policzenia książek w mojej domowej i działkowej biblioteczce

Zapraszam do czytania i oglądania!


Pierwszym autorem, którego mam prawie wszystkie wydane książki, jest ...
Oczywiście Marcin Szczygielski...

A wszystko zaczęło się od przeczytania "Berka" jego autorstwa, gdyż chciałam obejrzeć jego teatralną adaptację...
I w tym momencie posiadam, poza "kronikami nierówności", zapoczątkowane Berkiem [ potem Bierki i Bingo, a także Berek + - ze scenariuszem teatralnym], mam pozostałe książki z jego bibliografii, w tym najnowszą "Serce Neftydy", wydaną w październiku zeszłego roku.
Brakuje mi tylko 4 części przygód Mai z Czarownicy piętro niżej - Bez piątej klepki [premiera była w Styczniu br.] .
W tym dwa egzemplarze książki, jednego tytułu, z którą to zaczęła się moja przygoda z tym autorem - czyli Berka.
Oto wszystkie książki Marcina w mojej biblioteczce:
ILOŚĆ: 20

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Drugim autorem, a raczej autorką, której najwięcej książek posiadam w biblioteczce jest...
Agnieszka Lingas-Łoniewska.

Z jej książek, jako pierwszą, przeczytałam Brudny Świat - a było to w listopadzie 2014 roku.
A teraz posiadam wszystkie jej książki, w tym 3/4 przeczytane.
I tak jak w przypadku stosiku książek Marcina, tu też znajdziemy dwa egzemplarze jednej książki, a mianowicie W zapomnieniu, a także Szóstego autorki.

+
ILOŚĆ: 27
--------------------------------------__________________-----------------------------------

Kolejnym Autorem, którego książki także w większej ilości posiadam, jest...
Remigiusz Mróz!

Przygodę z tym autorem zaczęłam od książki Ekspozycja, która miała być trylogią, a stała się serią 4-tomową z Wiktorem Forstem, a kolejną książką była Kasacja, czyli seria z Chyłką i Zordonem.
Teraz już jest ich tyle, ile na zdjęciu:
Brakuje Kasacji, która jest u kuzynki oraz Testamentu, który przyszedł po tym, jak zrobiłam zdjęcie
ILOŚĆ: 27
--------------------------------------__________________-----------------------------------

Kolejną polską Autorką, którą chcę Wam przedstawić, jest autorka z Trójmiasta, której książki posiadam w mniejszej ilości niż Remigiusza Mroza czy Agnieszki Lingas-Łoniewskiej, a tylko o kilka pozycji mniejszej niż tytuły Marcina Szczygielskiego.
A chodzi o... Magdalenę Witkiewicz 
ILOŚĆ: 17
 Jedynymi książkami autorstwa Magdy, które do tej pory przeczytałam są... Szkoła Żon & Pensjonat Marzeń oraz Awaria Małżeńska napisana wspólnie z Nataszą Sochą
--------------------------------------__________________-----------------------------------

I to pierwsza odsłona mojej biblioteczki z Autorami Polskimi, które posiadam w swoim pokoju.
Był Marcin Szczygielski, Agnieszka Lingas-Łoniewska, Remigiusz Mróz oraz ... Magdalena Witkiewicz z ciut mniejszą ilością książek na mojej półce niż pozostali.

Kolejną odsłoną, będą książki innych polskich autorów, które leżą w mojej domowej biblioteczce, a w letnie (mam nadzieję cieplejsze) miesiące, będą odsłony z Autorami Zagranicznymi.

Tymczasem zapraszam do...
 Komentowania
I...
Do Napisania!

Pozdrawiam,
Natalia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii