24 kwietnia 2017

STOSIK | IV Stosik 2017 | KWIECIEŃ 2017!

WITAJCIE!
Ostatnio w poście Informacyjnym, pisałam wam o możliwości napisania kilku notek w weekend. Niestety, ta Sztuka mi się nie udała [mogę obwiniać za to pracę i kumulację 23 mln].
Za to dzisiaj, przychodzę z postem, który lubicie najbardziej...
A mianowicie... STOSIK!

Zapraszam serdecznie!
 
STOSIK KWIECIEŃ 2017!
 
Pierwszymi moimi zdobyczami z tych 24 dni bieżącego miesiąca są... o dziwo nie nowe książki, ale nabytki muzyczne.
A Było To w pierwszych dniach Kwietnia...

Przyszły do mnie z Mystic.pl w takiej oto paczuszce...
A w środku znalazły się takie wydawnictwa:  

2 Płyty,2 Vinyle i jedno DvD.
CD:
Pogodno - Wasza Wspaniałość;
Michał Jurkiewicz - Śrubki;
DVD:
 Grzegorz Turnau - Och! Turnau Och-Teatr 18 V 2011;
WINYLE:
Organek - Głupi;
Organek - Czarna Madonna;
 PS. A podczas otwierania tej paczuszki, okazało się, że w zamówieniu pojawił się mały chochlik ... Gdyż przyszły do mnie 3 sztuki płyty Pogodno ;)


--------------------------------------__________________-----------------------------------

 Kilka dni później, ponieważ w drugim tygodniu miesiąca, odebrałam dwa zamówienia...
Jedno z Bonito, w którym znalazło się 7 pozycji, w tym 6 książek i 1 płyta...

A drugie z Empiku, które podzieliłam... I takim sposobem, mogłam przeczytać nowość z tego miesiąca, która była w towarzystwie wydawnictw muzycznych.
A, że w moim przypadku, gdy widzę promocje i ciekawe książki i płyty, to nie mogę przejść obok nich obojętnie...
I takim sposobem, poza odebraniem zamówienia, nabyłam też 3 inne książki i 2 DVD oraz 1 CD, w tym jeden serial, polecany mi przez znajomych i 1 film, na którym byłam w zeszłym roku w kinie.

I z tych 2 zamówień, u mnie pojawił się taki stosik...
Książkowy:
I Muzyczno-Filmowy:

 
Urban Discoteque - Jamal;
Dla naiwnych marzycieli (Limited Edition) - Dąbrowska Ania;
Tu - LemON;
Songs Of Love And Death (Nergal & Porter) - Me and That Man;
Pysk - Bovska;
Rewolucje - Jamal;
Lupus Electro Error Tour - Nykiel Natalia [CD+DVD];
Pustki - Safari;

+ z Bonito: 
Pustki - Wydawało się; 


--------------------------------------__________________-----------------------------------

Następnie przyszła do mnie przesyłka z Wydawnictwa Media Rodzina, u których zamówiłam... prezent dla mamy na 26.maja - Dzień Matki.
 
Dlaczego ponad miesiąc wcześniej?
Z okazji promocji na stronie wydawnictwa z okazji Dnia Czekolady...

Były to 4 książki z serii "Gorzka Czekolada", książki Nele Neuhaus...
Oto one!


--------------------------------------__________________-----------------------------------

A ostatnio, gdyż wczoraj, z okazji Światowego Dnia Książki, w Empiku była promocja 3za2... I nie mogłam obok tego przejść obojętnie... 
I tym sposobem, przy okazji odbioru przedpremierowo książki Autorki - Samanthy Shannon [chodzi oczywiście o "Pieśń Jutra"] , która w tym tygodniu będzie na spotkaniach w Warszawie i Poznaniu, nabyłam takie oto pozycje:
- Ostatnie tchnienie - J.L. Armentrout;
- Imperium burz - Sarah J. Maas;
- Nic do stracenia. Początek;


--------------------------------------__________________-----------------------------------

I to wszystkie moje nabytki z ostatnich 23 dni tego, bieżącego miesiąca...
Poza nimi, dzisiaj w ramach wymiany książkowej, wysłałam 3 książki o Stephanie Plum, więc za kilka dni otrzymam inne książki różnych zagranicznych autorów.

A Wam, co dobrego przyszło w ostatnich dniach, tygodniach?
Piszcie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii