27 sierpnia 2016

Adam Lambert Book Tag | Tag książkowy

Witajcie!
Od przeszło kilku miesięcy,  a zwłaszcza w lipcu i sierpniu, posty ukazują się zbyt rzadko.
Nie wiem, czy to sprawka upałów,  czy ciągłej pracy 5-7 dni w tygodniu przez 8-12,  ale bardzo Was za to przepraszam.
Postanawiam, że w tym ostatnim kwartale 2016 roku, postaram się poprawić - i nie będą to tylko posty około książkowe (wiem, że w październiku są targi), ale także moje opinie o book-ach.
A tymczasem zapraszam na kolejny tag książkowy - nominowała mnie Marta, autorka tego Tagu...
--------------------------------------__________________------------------------------------
Oto i on:

Adam Lambert Book Tag


1.Whataya want for me - książka, która mnie prześladuje:
Takich książek jest wiele, ale są trzy, które ostatnio ciągle widywałam...
Są to:
- "Dwór cierni i róż" Sarah J. Maas;
- książki Mii Sheridan, zwłaszcza "Bez słów", czy "Stinger";
a także:
- "Never Never" C. Hoover i T. Fisher;

2. For Your Entertaiment - książka/autor, po którego sięgam dla przyjemności:
Książką po którą sięgam dla przyjemności jest "Berek" Marcina Szczygielskiego, dlatego on jest autorem książek po które sięgam dla przyjemności.
Poza nim jest też Aneta Jadowska, Colleen Hoover, Remigiusz Mróz, czy Abbi Glines.

3. If had You - :zapowiedź książki, na którą czekam:
Czekam na:
- 2 książki Remigiusza Mroza - Immunitet [31.08] i "Behawiorysta" [26.10];
- "Na szczycie. Gra o miłość" K.N. Haner;
- "Gus" Kim Holden;

4. Original High - gatunek, który płynie w moich żyłach:
Lubię każdy gatunek, ale najczęściej sięgam po romanse, New Adult - więc pewnie to płynie w moich żyłach;

5. Trepassing - Autor, który raz mnie zawiódł:
Nie przypominam sobie o książce jakiegokolwiek autora bądź autorki, po której przeczytaniu miałam złą opinię...
Ostatnio nie mogłam przebrnąć i odłożyłam ją na bok, jest "Miłość i inne używki" Jaime Reidy.

6. Never Close Our Eyes - książka, przez którą nie mogłam zamknąć oczu:
Jest wiele takich książek, ale ostatnio nie mogłam pójść spać bez przeczytania do końca "Caldera" Mii Sheridan, czy "Układu" Elle Kennedy;

7. Better Than I Know Myself - historia, która doskonale odzwierciedla moje życie:
Jestem jak Cath z "Fangirl" - piszę historie do zeszytu [nie tylko fanfiction] i ciągle wymyślam nowe;

8. Ghost Town - książkowe miasto duchów| książka nieznana/zapomniana:
Szybka odpowiedź: Jennie - Douglas Preston;

9. Another Lonely Night - książka, po której cierpiałam na kaca ksiązkowego:
"Trawers" Remigiusza Mroza, "Na szczycie" K.N. Haner oraz "Mimo moich win" Tarryn Fisher;

10. Fever - Ukochany bohater, który doprowadza mnie do gorączki:
Nie mogę sobie teraz przypomnieć, ale byli tacy bohaterowie ;-)

--------------------------------------__________________------------------------------------
Nominuję:
- Magdę z Książkowych wyliczanek;
- Zuzę z Kulturalnej szafy
oraz 
Angelikę z Lustra Rzeczywistości;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii