15 sierpnia 2016

7 Read Up 3.0 |TBR

7 Read Up 3.0
Organizowany jest przez Martę z bloga Secret Books i kanału o nazwie Marta Oakiss Trwa od 15 do 21 sierpnia... i ja mam zamiar wziąć w niej udział :)
Mimo pracy do niedzieli (od jutra 8-20,8-16 w sobotę, 9-15 w niedziele)

7 Read Up


Wersja klasyczna:

Polega na zwyczajnym czytaniu jak największej ilości zalegających nam na półkach książek i zapisywania ilości przeczytanych stron. Wyzwaniem w tej wersji jest przeczytanie tylu książek, by suma grubości ich grzbietów wyniosła co najmniej tytułowe 7 centymetrów.

Wersja hard- w której chce wziąć udział:


Wersja klasyczna zostaje urozmaicona o dodatkowe wyzwania dotyczące rodzaju czytanych książek. Wyzwań jest dziesięć, jednak można je wykonywać w dowolnej kolejności oraz ilości. Możliwe jest czytanie kilku książek należących do jednego wyzwania lub "skakanie" pomiędzy nimi. Dopuszczalne jest także łączenie wyzwań i czytanie książki, która spełnia kilka zadań.


Motywem przewodnim trzeciej edycji jest SIERPIEŃ.

Wyzwania:

S JAK SIERPIEŃ - Książka autora, którego nazwisko zaczyna się na literę S.



OŚMIOLITEROWY SIERPIEŃ - Książka, w tytule której występuje przynajmniej jedno ośmioliterowe słowo.


______________________________________________
Do obu wyzwań, wybrałam książkę Marcina Szczygielskiego
1- Nazwisko ma na S...  Marcin Szczygielski - Za Niebieskimi Drzwiami [jeśli nie inna książka tego autora], gdyż wczoraj skończyłam książkę autorki na S. i niestety/stety mogę jej zaliczyć do 7ReadUp'u;)
2- "Za niebieskimi drzwiami" - Drzwiami= ośmioliterowe słowo.

______________________________________________

WYPAD NAD MORZE - Książka z motywem wody na okładce.

Pewnie zabiorę się za "Ogień i wodę"



OSTATNIE PODRYGI WAKACJI - Książka, z przeczytaniem której ciągle zwlekasz i musisz się za nią zabrać teraz, zanim znowu rzucisz się w wir obowiązków.

- Obowiązki, czyli pracę mam codziennie w trakcie trwania 7 read Up'u, ale do tej kategorii wybrałam "Ogień i woda" V. Scott, albo...
"Rewizję" R. Mroza, którą kupiłam w kwietniu...
Z tym autorem mam tak: czytam poprzednią część serii, gdy wychodzić ma kolejna :p 
A że wychodzi 31.08 "Immunitet", to mam zamiar przeczytać "Rewizję" ;-)



SIERPIEŃ W HRABSTWIE OSAGE - Przeczytaj książkę i obejrzyj jej ekranizację / adaptację.

Możliwe że "Miasto Kości", gdyż do tej pory nie obejrzałam ekranizacji tej książki ;) bądź zapomniałam ją.
A może jednak coś, czego nie czytałam, czyli "Miłość i inne używki" Jaime Reidy

"Miasto kości" leży na działce, więc na zdjęciu jest ta druga książka ;-)
WAKACJE PRZED KOMPUTEREM - Książka, którą polecali polscy lub zagraniczni booktuberzy.


Przyszedł mi do głowy jako jeden z pierwszych ... "Czas Żniw" Samanthy Shannon, gdyż pozostałe, które mi przyszły do głowy już są za mną.

Bądź "Królową Cieni" Sarah J. Maas



WAKACYJNA OPALENIZNA - Książka z okładką w brązach i/lub pomarańczach.
Myślę że ... "W szpilkach od Manolo" A.Lingas- Łoniewskiej


ZARAZ POWRÓT DO SZKOŁY - Książka z uczniami lub studentami.

- "Kamień i woda"V. Scott; -Bohaterka uczyła się w domu



KONIEC WAKACJI - Zakończ serię, czyli przeczytaj ostatni tom lub zmaratonizuj całą serię.

Moze jeśli przeczytam... "Ogien i wodę" zabiorę się za "Kamień i sól"... Albo przeczytam "Rewizję"



ÓSMY MIESIĄC - Przeczytaj ósmą książkę ze swojej półki.

Jakimś cudem, ósmą książką na jednej z półek, wyszła "Ogień i woda" :D


______________________________________________

Stosik do wersji Hard w całości:


A Wy, bierzecie udział w tej edycji 7 Read Up?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii