28 marca 2016

Zaczęte... i .... Przeczytane! | Zaczytana #3

Czas na.... Trzecią odsłonę cyklu!

Tym razem, będą dwie pozycje przeczytane w ostatnich miesiącach.... gdyż nie mołam się zdecydować, co będzie "Tą" trzecią, więc sobie odpuściłam...
Może w kwietniu będą cztery opinie o przeczytanych książkach... Zobaczytmy.


Zaczynamy!



1. "Szamański Blues" Aneta Jadowska


Po serii/heksalogii o Dorze Wilk, przeczytanej w ciągu jednego miesiąca, a dodatek do tej serii przeczytałam w Grudniu, przyszedł czas na nową serię tej autorki...

Głównym bohaterem tej książki jest Witkacy, były współpracownik Dory i jego przygody z nowymi, poznanymi w poprzedniej serii tej autorki, umiejętnościami.
Poza przygodami z magią i innymi stworzeniami nadprzyrodzonymi, poznajemy również kobiety z przeszłości, jak i teraźniejszoci głównego bohatera.

Polecam!

Skończyłam ją... 29. stycznia 2016

2. "Jesteś za daleko" Abbi Glines


Jest to kolejna książka z serii "Rosemary Beach", czyli historia Blair i Rusha z  "O krok za daleko"/"Spróbujmy jeszcze raz" "Zacznijmy od nowa", tym razem opowiedziana z perspektywy Jego...
Tę historię poznałam ponad rok temu, gdy czytałam pierwszy raz "O krok za daleko" i dwa kolejne tomy - 19.08 - 20.08 2014
A teraz, w lutym br., przeczytałam tę książkę - i na dobre mi to wyszło....
Nie musiałam sobie przypominać o czym były poprzednie książki z tej serii, a przeczytałam ją w jeden dzień.

Skończyłam ją... w nocy z 20 na 21. lutego 2016

_______________________________________________
W ten sposób, nadrabiam posty w tym miesiącu, gdyż bardzo chciałam, by pojawiło sie ich 3-4, a do tej pory były tylko premiery Marca i wczoraj Sportowe Wieści, a mamy już ostatnie dni tego miesiąca

Pogodnego Lanego Poniedziałku! I zaczytanego ostatniego tygodnia Marca.
A już jutro, kolejny post!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii