21 października 2015

Moje ulubione trylogie/serie | Trylogie/serie/Cykle w mojej biblioteczce | Aktualizacja

Od pamiętnego posta z pierwszą notką z cyklu, do ostatnich postów.... zbierałam się za stworzenie tej notki... czyli aktualizacji Trylogie/serie/Cykle w mojej biblioteczce....

Aż do dziś...

Czas na Aktualizację!
Zdjęcia zrobione dnia 6.10....

Serie/trylogie/duologie/cykle w mojej biblioteczce:
1. Przeczytane do końca:




 *Grając w miłość, ma kontunuację "Daj nam ostatnią szansę"- już przeczytaną;

2. Niedokończone - Zaczęte, ale nieprzeczytane:

- A Jadowska: przeczytane wszystkie, prócz "Na wojnie nie ma niewinnych";
- R. Galbraith - przeczytane "Wołanie kukułki";
- K.Garcia/M.Stohl - przeczytane "Niebezpieczne istoty";
- T.Raczek - zaczęta "Karuzela z Madonnami";
- M.Szczygielski - przeczytana "Czarownica pętro niżej";

nieprzeczytane tylko "Spotkajmy się w Prowansji";

PS. Powinnam tu dodać Ene,Due Śmierć/ powiedz panno gdzie ty śpisz - gdyz posiadam i jedna juz przeczytana, a także Pamiętnik/Ślub Sparksa - gdyż Pamietnik przeczytany, a Ślub nie;

3. Jeszcze nie zaczęte:
tu wkradł się mały chochlik, gdyż z cyklu "... z piekła", przeczytałam "Bale maturalne.." oraz "Wakacje...", więc powinny znaleźć się na zdjęciu powyżej; a Merde kiedyś zaczęłam, ale zacznę je czytać od początku, więc tu się znajduje;

4. Niekompletne serie:


I primo: tu muszę podać datę zdjęcia: 6.10.2015, gdyż 19.10 odebrałam drugą część "Collide", czyli "Pulse" i już są przeczytane(powinna być na zdjęciu w punkcie nr.1), a "Do zobaczenia w Barcelonie" - posiadam juz jej kontynuację (powinna być na zdjęciu w punkcie nr.3)
I 2 primo: powinnam dodać tu "Kasację" oraz "Ekspozycję" R. Mroza - gdyż to pierwsze części oraz "Przypadki Callie i Kaydena", gdyz nie mam [jeszcze] "Ocalenie Callie i Kaydena"

5. Dodatki do serii/trylogii:

- Cztery - dodatek do Trylogii "Niezgodna";
- Ropuszki - dodatek do serii o Dorze Wilk;
- Delirium.opowiadania - dodatek do trylogii Delirium;
- Kroniki Bane'a - dodatek do "Darów Anioła";
- Zabójczyni - dodatek do Szklanego tronu/Korony w Mroku;
- Drugie życie Bree Tanner - książka opowiadająca o postaci z jednego tomu serii Zmierzch;

____________________________________________________
- Wszechświaty powinny na chwilę obecna znaleźć się w stosiku nr.2, gdyż na chwilę obecną mam 3 część, czyli "Wszechświaty.Utopia"

Jutro czeka mnie podróż do Krakowa i 3 dni spędzone na Targach Książki

Stosik, który zabieram:
Zastanawiam się jeszcze nad wzięciem ksiązek T.Raczka i K.Bondy oraz dwóch niepodpisanych [i w tym jednej nieprzeczytanej] ksiązek R.Mroza;

Dobrej Nocy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii