16 kwietnia 2015

Moje TOP #1

Początkowo miało być TOP 5/ TOP 10 vlogerów/blogerów najchętniej przeze mnie oglądanych/ czytanych, ale jak zabrałam się za badanie mojego TOP-u to wypadło w obu przypadkach koło 10, więc postanowiłam stworzyć cykl/serię ToP!, która będzie związana z moimi zainteresowaniami

Od razu zaznaczam, że ta kolejność nie oznacza najczęściej oglądanych przeze mnie vlogów, ani też, że nie zaglądam na inne ;-)

VLOGERZY książkowi:

1. Anita z Book Reviews - uwielbiam jej paplanie o książkach :)
2. Darka z Więcej książków
3. Marta z Secret Books
4. Olga z Wielkiego Buka
5. Miłosz z "Z Kamerą wśród książek"
6. Maja z To warto czytać
7. Cath van der Morgan 
8. Abigail z Wyznania książkoholiczki
9. Twierdza zbudowana z książek
10. Herbatka z książką
- Caroline 352
- Esa Czyta


II. BLOGERZY książkowi:

Od razu zaznaczam, że ta kolejność nie oznacza najczęściej przeglądanych i czytanych przeze mnie blogów, ani też, że nie zaglądam na inne ;-) 

1. Katarzyna ze Świata Kasiencjusza;
2. Magda (Barwinka) i Ola (Melisandra) z Książkowych wyliczanek;
3. Angelika z Lustra Rzeczywistości;
4. awiola z Subiektywnie o książkach;
5. Patrycja z Książki widziane oczami Patiopei;
6. Abigail z Wyznania książkoholiczki;
7. MK z Okiem MK;
8. Olga z Wielkiego Buka
9. Marcela z Mirror of soul
10. Marta z Secret Books
- Natalia z Na tropie
- Kinga z Zapisane Marginesy;

_________________________________________________________________
Ps. A to moje wczorajsze nabytki - nie-stety nie-książkowe, a muzyczne ;)
 Dzisiaj o 18 w Matrasie, spotkanie z zespołem COMA, a Jutro w Empiku o 18 z Andrzejem Piasecznym ;)
Jeszcze byłoby miło, gdyby gdzieś było spotkanie z zespołem Bednarek, lub z samym Kamilem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii