18 kwietnia 2015

Informacje bieżące...

Przez ostatni tydzień, miałam wolne od pracy i wstawiłam dwa posty... 
Dziś chciałam napisać trzeci - powracając do cyklu "Wspomnienia z zespołem w tle..." #5, ale czas mi na to nie pozwolił (mamy już17, a ja jeszcze nie zaczęłam, a jutro rano musze isc do pracy), dlatego też, zrobię wszystko, by ten post pojawił się w przyszłym tygodniu...

Tymczasem pokażę Wam moją skromna dyskografię Farben Lehre:
  • 6 płyt CD + 1 singiel "Corrida" (w Dyskografi jest około ich 20, a singli njescze więcej); 
  • 2 plyty DVD z koncertów zespołu (a w dyskografii jest ich 3);
  • Ksiązka "Farben Lehre, bez pokory" z płytą CD, na której są 4 utwory; - obecnie czytam (od wczoraj) ;) 
PS Odliczam dni do Warszawskich Targów Książki - 26 dni zostało!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii