16 marca 2015

Moja opinia na temat sztuki teatralnej... #2




Tytuł i opis na plakacie mówi sam za siebie...

A od siebie dodam... subiektywną opinię...

Oto i ona:
(pisana wczoraj tuż po ostatnim wieczorze z MusicaLove w Teatrze Rampa)

Wieczór w teatrze RAMPA na tym Musicalu, w mojej subiektywnej opinii, nie moze okazać się nieudanym, bądź zwykłą "Stratą czasu i pieniędzy".

Ja, za każdym razem, a byłam co najmniej 2-3 razy (jak nie więcej), twierdziłam i nadal tak twierdzę, że to był niezapomniany i zarazem niesamowity wieczór.


Utwory z światowych Musicali wykonywane podczas MusicaLove przez jednych 
z najlepszych artystów scen polskich [J.Wocial, M. Rudaś, P.Janczak, K. Łaska] i europejskich [S.Mello] w połączeniu z choreografią utalentowanych tancerzy [J.Jóźwiak, E.Kruk, S.Bello, I.Gumowska] oraz orkiestrą grającą muzykę na żywo i scenografią, oddają niezwykły klimat odczuwany przez publiczność.



Podczas takich wieczorów z tym musicalem, widz może się wzruszyć, może tez pojawić uśmiech na twarzy...

Każdorazowo, czas tego spotkania z przedstawianymi utworami na deskach teatru Rampa - czyli te 2 godziny tak szybko mi mijały, że chciałoby się więcej i więcej...




OBSADA
UTWORY



Niestety wczoraj był ostatni taki wieczór w Teatrze Rampa...
Mam nadzieję, że zagrają to jeszcze kiedyś, w innym miejscu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii