1 sierpnia 2014

Podsumowanie lipca

Przeczytane:
  • 5 całych książek - Upadek Arkadii, Finale, Dziewczyna w mechanicznym kołnierzu, Wybacz, ale chcę się z tobą ożenić, Gorączka zmysłów)
  • zaczęłam "Troje"(w wersji papierowej), "Dżem. Ballada o dziwnym zespole"(obecnie czytana na ebooku [54/224]), "Nieskończoność"(e-book: tymczasowo na [112/449]) jak i "Gone: Zniknęli" (e-book: tymczasowo na [111/615])
A czekają na mnie do przeczytania:
* "W otchłani" B.Rebis;
* "Przepis na życie" A.Pilaszewska;
 i wiele, wiele innych... (jutro policze ile obecnie jest nieprzeczytanych w mojej biblioteczce);

Z Wyzwań:
Uporać się z władnymi zbiorami: 1 [Łącznie:8,5];
Serie na starcie: 0 [Łącznie: 8];
Rekord 2014: 5 [Łącznie: 41] - pobiłam już rekord w ilości 33/35;
2014 z 52 książkami: 5 [Łącznie 41];
Przeczytam tyle, ile mam wzrostu (styczeń-maj): 65,7 cm (nie doliczyłam z czerwca i lipca, ale pewnie jest powyżej 90-100 cm - jeśli liczyć z ebookami)

Kino:0

Teatr:


  • "Berek, czyli upiór w moherze" - Teatr Kwadrat - 19.07;
  • "Od Osieckiej do Hendrixa" - 22.07; (koncert w Teatrze Atelier im. Agnieszki Osieckiej w Sopocie);
  • "Ciotka Karola 3.0" - Teatr Kwadrat - 31.07;

Koncerty:
  •  Michał Rudaś - Kalinowe Serce - Warszawa
  • Michał Rudaś - Kalinowe Serce - Warszawa;
  • Natalia Sikora - Gadka Szmatka - Warszawa;
  • *"Od Osieckiej do Hendrixa" - 22.07; (koncert w Teatrze Atelier im. Agnieszki Osieckiej w Sopocie);
    ____________________________________________
    Postaram się w niedługim czasie dodać jakąś własną opinię na temat sztuki teatralnej i książki :)

1 komentarz:

  1. Witaj!
    W związku z wyzwaniem "Uporać się z własnymi zbiorami" doszła pewna nowa zasada. A oto i ona: Link do recenzji każdej przeczytanej książki z wyzwania, umieszczasz pod moim ostatnim postem z dopiskiem " Uporać się z własnymi zbiorami, [miesiąc]".
    To znaczy, że książki przeczytane, ale bez recenzji nie będą brane pod uwagę. Czas na podesłanie mi linków jest do ostatniego dnia danego miesiąca. Reszta się nie liczy. Uważam, że tak będzie sprawiedliwie, gdyż dla najlepszej osoby mam małą niespodziankę.

    Zmiana obowiązuje od tego miesiąca, czyli sierpnia.

    PS Jeśli nie piszesz recenzji na swoim blogu, możesz wysłać mi ją na email: dianaa4@wp.pl
    z dopiskiem "Uporać się z własnymi zbiorami, [miesiąc]".

    Jeśli coś jest nie jasne, śmiało napisz do mnie na blogu bądź wyślij mi emaila.

    Pozdrawiam, Diana.

    OdpowiedzUsuń

Disqus for recenzje wedlug natalii