31 marca 2018

PODSUMOWANIE 2018! | III | MARZEC 2018!

                                                

Witajcie w ten miły przedwielkanocny, Przedświąteczny dzień.
Dziś Wielka Sobota, a zarazem ostatni dzień Tego miesiąca!
Dlatego dziś, przychodzę do Was... z Podsumowaniem Marca 2018!
Zapraszam serdecznie!

Podsumowanie MARCA 2018!

Pierwszy dzień tego miesiąca, spędziłam w pracy, w miedzyczasie czytając pierwszą pozycję na mojej liście marcowych lektur.
Jednak jej tego dnia nie skończyłam, natomiast następnego dnia, tak koło południa, już tak.

Natomiast pierwszego marca, wracając z pracy, odebrałam dwa zamówienia z Empiku, w którym znalazło się łącznie 9 tytułów - w jednej paczce było 7, w drugiej tylko 2 pozycje].

Pierwszą książką przeczytaną w tym miesiącu, była to 3 część serii o braciach Wright, autorstwa L.A. Casey, pod tytułem "Spróbujmy jeszcze raz".
Poprzednie książki czytałam odpowiednio ... Pierwszą część, "Dziewczyna mojego brata" [24/12/17], a drugą - "Dobry wybór" [23/01/18].

Ten tytuł skończyłam 2/03/18. czytałam połowę elektronicznie w formie ebooka na czytniku, a pozostałą część w wersji papierowej -> która była w paczce z 7 książkami.

3 Marca, po pracy, pod wieczór uczestniczyłam w koncercie/recitalu Marcina Januszkiewicza, w Praskim Centrum Kultury, w ramach trasy koncertowej promującej wydawnictwo pt. "Osiecka po męsku". To sobotnie wydarzenie, było o takim samym tytule jak wydawnictwo tego utalentowanego Aktora.

Następnego dnia, po koncercie, miałam czas wolny od pracy, a nawet całe trzy dni wolności od kilkunastogodzinnego siedzenia w jednym miejscu.
Tego dnia, w niedzielę, zdążyłam wstawić stosik z Lutego 2018!...
Przeczytać w formie elektronicznej najnowszą książkę autorstwa Mii Sheridan, zatytułowanej "Bez pożegnania" [Wyd. Edipresse Książki].
A wieczorem, uczestniczyłam w koncercie, w warszawskiej Stodole, Pawła Domagały , w ramach trasy "Opowiem Ci o mnie TOUR."

W poniedziałek, po weekendzie koncertowym, planowałam być cały dzień w swoim domku.
Jednak, w pewnym momencie,zajrzałam do Facebookowego kalendarza, a tam ujrzałam, ze jestem zainteresowana jednym spotkaniem na terenie Warszawy....
A to spotkanie mieściło się na drugim końcu miasta, w Bibliotece w dzielnicy Wilanów. A osobą, z którą było to wydarzenie, była... Maria Paszyńska.
Spotkanie prowadziła Ewelina Cenarska z bloga  Spacer wśród słów. Spotkanie było bardzo kameralne.

6 marca, spędziłam w domu i...
Wstawiłam drugi post w tym miesiącu post - tym razem było to podsumowanie poprzedniego Miesiąca - Lutego 2018!


Następnie planowałam spędzić 8 marca na wyjazdowym koncercie sławnej osoby, która jest wszędzie - w każdej rozgłośni i w telewizji - Sławomira...
Jednak, jak to bywa w życiu, plany się nie ziściły i 8 marca spędziłam w... moim mieście...

10 marca, również nie działo się nic ciekawego, poza tym, że... mój tata wyprawiał swoje imieniny... I zjechała się rodzinka...

Czytelniczo, przez ten okres, od piątego marca, czytałam pewną pozycję, którą kilka razy w tym roku zaczynałam.
Jednak trzecią i czwartą książką przeczytaną w tym miesiącu, były książki autorstwa Whitney G. Raczej mini książki, gdyż obie mają ok 120 stron.
Mówię tu o "Oskarżyciela" i "Niewinną" jej autorstwa. Przeczytane zostały 17. marca rano, przed wyjściem na pewne warszawskie wydarzenie...

17 i 18 Marca, odbyły się Warszawskie Targi Fantastyki... Na których spędziłam miło 2 dni... Była to 3. edycja tych Targów, a drugi raz odbyło się w tym samym miejscu - w domu Braci Jabłkowskich.
Spotkałam tam, kilku znajomych, kilka autorek, jedna z nich była tam bardziej prywatnie.
Przy okazji tych targów, ale nie na Targach, nabyłam kilka książek. W sobotę było ich 5, a w niedziele nie  kupiłam nic, gdyż była to niedziela z zamkniętymi sklepami.

Jednak tego dnia -> 18. Marca, po powrocie z Targów, zdążyłam wstawić TBR WIOSNA 2018!

21. Marca, na blogu pojawił się kolejny post, a mianowicie...  STOSIK nr.1 z Marca 2018!
Dlaczego nr.1? Gdyż czekałam wtedy już na kilka pozycji - i wiedziałam, że dojdą do mnie jeszcze w tym miesiącu.

Następnego dnia, po pracy, wybrałam się na kolejne wydarzenie muzyczne... Choć do wyjścia z niej, nie byłam 100% pewna, że się Tam wybiorę, gdyż byłam już po drugiej 12 i następnego dnia również miałam iść do pracy....

Był to premierowy koncert Artysty z okolic Wrocławia o pseudonimie L.U.C, w związku z wydaną właśnie płytą "Good Luck". To wydarzenie odbyło się w warszawskim klubie Niebo, na Nowym Świecie. O koncercie i innych wydarzeniach Marca, będzie w jednym z kwietniowych Postów. [Mam nadzieję...]

Kilka godzin później, udało mi się w końcu przeczytać książkę o gwieździe świata muzyki. Mianowicie "Ed Sheeran. Plusy i minusy" Davida Nolana. Książkę planuję opisać w kolejnej odsłonie serii/cyklu Zaczytana! Już co nieco zapisałam na kartce, w dniu, kiedy ją skończyłam...
Jednak to nie była jedyna książka przeczytana(?!) w tym dniu...
Drugą z nich była...
Był poradnik, zakupiony w tym miesiącu, a mianowicie... Twój rok z Bullet Bookiem Zennor Compton.
I dzięki niej, zbliżam się do stworzenia swojego Bullet Book'a.

Kilka dni później, przeczytałam kolejną książkę w Marcu. Była to książka, która zaciekawiła mnie podczas krążenia podczas jednej z edycji WTK. Była to "Dziewczyna z piosenki" autorstwa Chrissy Cymbala Toledo. Zaczęłam ją w sobotę, a skończyłam w poniedziałek, wciągu dnia, w pracy.

Kilka godzin po niej, zaczęłam kolejną książkę z zamówienia z Nieprzeczytane, które pojawi się niebawem. Mianowicie trzecia odsłona serii autorstwa Eve Jagger, a była to "Sexy Bastard. Knox". Ostatnie zdanie przeczytałam 28. marca rano...

Tego dnia, we wtorek, pół dnia spędziłam ze swoją mamą, na zakupach. W drodze na zakupy, w komunikacji zaczęłam 9 książkę w tym miesiącu... Była to książka o Róźy Krull autorstwa Alka Rogozińskiego, a mianowicie trzecia jej część - "Kto zabił Kopciuszka?".

Wieczorem, tego samego dnia, pomyślałam o zaplanowaniu na jakiś dzień, 24, bądź 12 godzinnego czytania - readaThonu, ale jeszcze nie wybrałam dokładnej daty na to moje wielogodzinne czytanie.
Także tego samego dnia, ale przed wyjściem z domu, wybrałam cztery tytuły książek i taki tekst...

Drogi Chłopaku na zastępstwo, Wszystko, czego pragnę to dowiedzieć się...  Kto zabił kopciuszka? A także, jaki miała Testament.
Przy okazji miałam też nadzieję, że te tytuły przeczytam w najbliższych tygodniach, choć dwóch z nich nie było w TBRze na Wiosnę w tym roku...

Jednak do dziś nie zdążyłam żadnej z nich przeczytać... Choć zaczęłam w ciągu tego miesiąca już dwie - Chłopaka na zastępstwo Kasie West i Kto zabił Kopciuszka? Alka Rogozińskiego.
Prawdopodobnie to będą jedne z przeczytanych książek w następnym miesiącu :)

Stosik przeczytanych:

PS. Stosik nr 2 w marcu, będzie prawdopodobnie wstawiony w poniedziałek, najpóźniej we wtorek.

Tymczasem, wracam do sprzątania świątecznego, a Wam życzę Spokojnych i Zaczytanych Świąt! 
Do Napisania!
Natalia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii