18 maja 2017

STOSIK | V Stosik 2017 | MAJ 2017! #1

Witajcie w ten czwartkowy wczesny ranek.

Pewnie o tej porze, większość z Was, jest już w  pracy lub szkole, a może w drodze tam, jednak ja, od dziś, przez najbliższe kilka dni - dokładnie 4 dni, do niedzieli... Mam Wolne!

A że dziś, również przez te 4 dni, odbędą się na Stadionie Narodowym, Warszawskie Targi Książki i pewnie do mojego zbioru przybędą nowe książeczki...
Dlatego właśnie teraz, zapraszam Was na....


STOSIK | V Stosik 2017 | MAJ 2017!



Pierwsze majowe zdobycze tego miesiąca miały miejsce... po wypłacie :D
10 maja 2017!
Tego też popołudnia, wybrałam się na przejażdżkę po sklepach w poszukiwaniu nowych ubrań, a wróciłam... z 8 książkami i jednym fragmentem książki.
Tymi książkami są...
Oto one:

Kupione w...:
Księgarnia Autorska Złote Tarasy - Confess Colleen Hoover, Tysiąc Pięter Katharine McGee, Wszystkie Twoje Marzenia Agata Czykierda-Grabowska, Nothing More Anna Todd;
Świat książki - Kobieta nieperfekcyjna Elżbiety Romanowskiej, Zatrzymaj mnie Abbi Glines;
Empik - Prom Ove Logmansbo, Dziewczyna z daleka Magdalena Knedler;
--------------------------------------__________________-----------------------------------

Wracając, ze skrzynki wyjęłam paczuszkę od wydawnictwa...
Była w niej książka Beaty Majewskiej Konkurs na żonę.

Nie spodziewałam się, że przyjdzie, gdyż książka miała już premierę kilka dni wcześniej...
Ale dziękuję Wydawnictwu Publicat/Książnica za miłe zaskoczenie.

--------------------------------------__________________-----------------------------------

Po tych dwóch zestawach nabytków, był weekend przerwy :)
A najciekawsze jest to, ze zamówiłam je w podobnym czasie co zakupu w sklepie stacjonarnym.
Paczki z zamówionymi książkami, przyszły szybko, gdyż w poniedziałek rano.
Na szczęście w poniedziałek pracowałam, więc odebrałam je, wracając z pracy...

Tak jak widzicie, były trzy pudełka pełne książek...
Zacznijmy od najmniejszej ilości książek - czyli zamówienia ze strony Wydawnictwa Muza...

Otwierając paczkę, książki były ułożone w taki sposób
I naprawde, były tam tylko te książki.
Czyli: 
Lirogon Cecelia Ahern;
Jesteś moją obsesją Federico Moccia;
Ironia Losu Katarzyna Misiołek;
Barwy Miłości. Zatracenie Kathryn Taylor;
+ 2 torby z cytatem z ksiażek K. Bondy;

--------------------------------------__________________-----------------------------------
Następnie przechodzimy do...

Paczki z Nieprzeczytane.pl!
W niej, jak zaraz zobaczycie, przeważały książki Magdaleny Knedler...
Oto i one:
Magdalena Knedler:
Winda, Pan Darcy nie żyje, Nic oprócz Strachu.
Poza nimi były również ksiązki...
Magdaleny Witkiewicz Czereśnie zawsze muszą być dwie;
Liliany Fabisińskiej Zielarnia nad Sekwaną;
Melissa Darwood Pryncypium;
oraz...
Konkurs na żonę Beaty Majewskiej;

--------------------------------------__________________-----------------------------------

To została już tylko jedna przesyłka.
Zamówienie z Chodnika Literackiego...

W nim zawarte były takie pozycje jak:
dwie pozostałe części trylogii Magdaleny Knedler Nic oprócz...[...milczenia, ...śmierci];
a poza tym:
Luonto Melissy Darwood;
Black Ice Becca Fitzpatrick;
Dwie książki Tammary Webber:
Tak słodko...[posiadam już Tak blisko..., Tak krucho..];
Świat bez Ciebie- kolejny tom z serii Między wierszami];
oraz małe...
pocztówki do kolorowania z serii Harry Potter;
--------------------------------------__________________-----------------------------------
Jak widzicie, większość książek jest związana z tymi targami, ale jeszcze nie wiem, jakie książki wezmę na Stadion w trzeci dzień - w sobotę...

Dzisiaj prawie nic ze sobą nie biorę, poza książką którą czytam aktualnie - Jesteś moją obsesją Federico Moccia, aparatem, planem oraz... Wszystkie Twoje Marzenia Agaty Czykierdy-Grabowskiej, gdyż wybieram się na spotkanie w bibliotece na warszawskiej Woli...

Na chwilę obecną planuję w piątek wziąć te książki:
... choć może kilka z zestawu J. Ćwiek zostawię w domu - jeszcze nie wiem...

Tymczasem czas zacząc się ogarniać na ten pierwszy dzień tego wydarzenia... 

DO napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii