30 stycznia 2016

#7ReadUP - TBR | Plany czytelnicze: LUTY



Juz niebawem luty, a co za tym idzie...

7 ReadUp u Marty - Secret Books


Trwać od będzie od 1 do 7 lutego

I ja, pomimo 7 dni pracy po średnio 12 h, wezmę w nim udział.

Moje imię to Natalia.
Mówią na mnie Natalia/Natalka lub Natka.


N - "Nadchodzący sztorm" R.Castle, "Niebezpieczne złudzenie" duetu Garcia&Stohl lub "Na zakręcie" N. Sparks;


W moim imieniu są 3 A, a mam do wyboru 4 książki:


A - "Alfabet muzyczny" M. Sierocki, "Anioł stróż" N.Sparks, "Anna Jantar. Tyle słońca" M. Wilk, "Adam Nergal Darski. Sacrum profanum. Spowiedź heretyka" P. Weltrowski, K. Azarewicz;

Kolejna litera mojego imienia to...

T - "Taka zabawna historia" K. Kowalewskiego, bądź "Tajemny Ogień" C.J. Daugherty i C. Rozenfield;

A już bylo, więc przechodzę to kolejnej Litery...


L - "Lato bez mężczyzn" S. Hustvedt, bądź "List w Butelce" N.Sparks;

i ostatnia litera [gdyż A już było]



I - "Inaczej" Artur Rojek ;-)

Poza tym moze przeczytam:
- Ogień i woda - V. Scott;
- Ja, Fronczewski - P. Fronczewski;
- Na scenie, za sceną. Autobiografia - M. Buble;
- Życie to mecz - P. Zagumny

i pewnie którąś z książek, z zamówień które odbiore w Lutym...





Czyżby LUTY był miesiącem Biografii?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii