17 listopada 2015

Informacyjnie Tak... | Plany czytelnicze...

Od pierwszego Listopada, nie dałam tu na blogu żadnego znaku życia...

Jeśli chcecie wiedzieć, co ostatnio przeczytałam, warto zaglądać na mojego Fanpejdża i Instagrama.

W ostatni weekend aż do dziś, zabrałam się za książki autorstwa Sarah J. Maas...

"Szklany Tron" i "Korona w Mroku" juz za mną - odpowiednio 13 i 15 listopada skończone - a od wczoraj, w każdej wolnej chwili, czytam "Dziedzictwo Ognia". <- która jak ją skończę, bedzie 11 ksiazką przeczytaną w tym miesiącu!

Jakie ksiażki będę później czytać?
Pewnie zabiorę się za opowiadania, czyli "Zabójczynię",
A oprócz tego mam nadzieję przeczytać ....
...choc kilka książek z prawego stosiku ze zdjęcia ;)
- Dożywocie;
- Miłość bez końca;
- Powiedz Panno, gdzie ty śpisz;
- Szukaj mnie wśród Lawendy - Zuzanna, Zofia, Gabriela;

A co w najbliższych dniach będzie się u mnie działo?
Jutro- spotkanie z Anną Ficner Ogonowską z okazji premiery jej nowej książki "Czas pokaże";
w piątek wybieram się na koncert do Łodzi..., w sobotę może (zależy od godziny powrotu do stolicy) wybiorę się na koncert Cochise [lub obejrzę inaugurację skoków Narciarskich w Klingentall] i w niedzielę do mojego ulubionego teatru - Teatru Kwadrat na kolejny pierwszy raz z "Szalonymi Nożyczkami", a w poniedziałek na 5 dni do pracy ... 
28-29 dużo się dzieje:
 28 Targi Fantastyki;
28-29 - Europejskie Targi Muzyczne w PKiN;
[i nie wiem, ostatecznie, co wybrać tego 28.11]
29 - Koncert zespołu Lemon w warszawskiej Stodole;
______________________________________________________________
Ps. Postaram się częściej od grudnia dawać posty o książkach...
W tym miesiącu powinno się jeszcze pojawić m.in.:
- Premiery miesiąca;
- Completed Music Series #3;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii