15 stycznia 2020

Moje PLANY na 2020 ROK! | Postanowienia 2020! | Informacyjnie tak...



Witajcie!

Bez zbędnego pisania... 
Od razu .... 
Zapraszam na Moje Plany na 2020!



PLANY NA 2020

Podstawowe plany się nie zmieniają - tak jak w 2018/2019 roku....
 Mam nadzieję, że w 2020 będą naprawdę mniejsze stosiki niż w poprzednich latach...
I że bedę pisać częściej niż rok temu.

W punkcie 5 mam - zamiast Targów książki - zapisałam w swoim notesie "Pojawić się na 3 Wydarzeniach książkowych" i wypisałam sobie 10 wydarzeń książkowych poza WTK, WTF i KTK do wyboru ;)
Są tam m.in.:
Targi w Katowicach, w Rzeszowie, w Poznaniu, w Gdańsku, w Białymstoku, w Łodzi i we Wrocławiu;
Nadmorski Plener Czytelniczy & Literacki Sopot
oraz Granda

Nie wiem jak mi się potoczy życie, a przede wszystkim grafik w pracy w kolejnych miesiącach 2020 roku, ale mam nadzieję, że wpadnę na jakieś z tych tu wymienionych wydarzeń.

Kolejnym punktem na mojej liście jest 20 książek na 2020, ale to pokaże za kilka dni, gdyż obecnie nie zdecydowałam jakie to ostatecznie będą tytuły.


I na tę chwilę to Tyle...
______________________________________________________________________________
Także będzie jeszcze w tym miesiącu...
* stosik Styczniowy
* 20 książkami na 2020
I mam nadzieję, także Podsumowanie 5-6 lat mojego bloga - a może będzie to już w lutym?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii