8 września 2018

PODSUMOWANIE 2018! | VIII | SIERPIEŃ 2018!

WITAJCIE!
Dzisiaj do Was przychodzę z Podsumowaniem Sierpnia...
Tym podsumowaniem, które chciałam by było już stale na początku miesiąca [między 1 a 3 dniem miesiąca].
Jednak życie płata figle, także plany się zmieniają, dlatego dzisiaj to zestawienie Miesiąca Wam wstawiam.

Zapraszam!
PODSUMOWANIE 2018! | VIII | SIERPIEŃ 2018!
 Poprzedni miesiąc, zaczęłam spotkaniowo...
Pierwsze dwa dni sierpnia, spędziłam w towarzystwie autorki gatunku fantastycznego - Anety Jadowskiej [z okazji premiery trzeciej części serii/trylogii o Nikicie- Diabelski Młyn],

 jak i duetu z powieści obyczajowych - Jagny Kaczanowskiej i Justyny Bednarek [autorek Ogrodu Zuzanny, 2 sierpnia odbyło sie spotkanie z okazji wydania 2 części tej serii].



--------------------------------------__________________-----------------------------------
 

Natomiast czytelniczo, to podczas tych pierwszych dni miesiąca, podczytywałam, pierwszą część serii o Nikicie.


Jednak oka nie była pierwszą książką w całości przeczytaną w tym miesiącu,
Tą Pierwszą, była książka czytana podczas 2 maratonów 24h  zorganizowanych przez: 1 - Magdę z Crimelpoint, innego przez bookstagramerkę Claudia_Reads.
To były moje plany na te 24h :


Z tego przeczytałam Lead. Stage Dive Kylie Scott - i to skończyłam równo o północy.
A po niej zaczęłam, ale nie skończyłam, ani po maratonie, ani w tym miesiącu - Trzy razy Ty Federico Mocci.
Doczytałam do 68 rozdziału [386/795] i ... kiedyś na 100% dokończę... Tylko jeszcze nie wiem kiedy... ;)
Podczytywałam ją do czasu, ściągnięcia na czytnik - przez aplikację Legimi, książki Kasie West - Słuchaj swojego serca
Czytałam ją przez kilka dni, zaczynając ją w pierwszy dzień urlopu, a kończąc ją dzień przed wyjazdem na wakacje poza Warszawą...
Jednak w międzyczasie, 8 sierpnia, uczestniczyłam w spotkaniu autorskim z Gabrielą Gargaś, z okazji premiery najnowszej jej książki Lato utkane z marzeń - Wyd. Czwarta Strona (a premiera była 18 lipca).


Po przeczytaniu Drugiej książki w Sierpniu, kolejną krótką pozycją był tomik wierszy Agnieszki Różańskiej, który także przeczytałam tego samego dnia co Słuchaj swojego serca od Kasie West, a który otrzymałam od Autorki na czerwcowym Festiwalu Książki w Opolu.
 
--------------------------------------__________________-----------------------------------


Wyjazd na Wakacje sprawiło, że nie byłam na kilku spotkaniach w Warszawie, ale czy żałuję?
Nie bardzo ;-)
Urlop w Nerji [Hiszpania] sprawił, że całe dnie spędzałam na mieście lub na plaży, a nie w mieszkaniu.
Jednak zaczynając od początku... 
Podczas podróży samolotem, podczytywałam sobie książkę na czytniku, którą był Simon oraz inni homosapiens/Twój Simon Becky Albertalli.
Jednak przerwałam, gdyż nie miałam czasu, bądź sił wieczorami na książkę...
Pierwszą książką (z trzech) przeczytaną poza Polską, była kolejna książka Alka Rogozińskiego z serii o Róży Krull - trzecią, a mianowicie... Kto zabił Kopciuszka?.
Skończyłam ją na plaży, 15 sierpnia.
Kolejną pozycją czytaną w Nerji, była książka zaczęta w podróży... Na czytniku czytałam ją jako Twój Simon, a wersję fizyczną, którą przyleciała w bagażu mojego brata, czytałam w pierwszej wersji, zatytułowanej właśnie Simon oraz inni homosapiens. 
Przeczytana została 17 sierpnia.
Dzień później przeczytałam kolejną książkę, tym razem w pełni w wersji elektronicznej, a była nią Fallen Crest: Szkoła od Tijan.

Te dwa tytuły przeczytałam także w ramach kolejnego 24h maratonu u Magdy z Crimelpoint.

Następną książką czytaną w wersji elektronicznej, była to Dearest Clementine od Lex Martin, które przeczytałam 20 sierpnia podczas podróży powrotnej z Hiszpanii do kraju.

--------------------------------------__________________-----------------------------------


Następnie, czytelniczo, miałam mały kilkudniowy maraton czytelniczy, gdyż przez 4 dni, przeczytałam 4 książki. W tym 2 z jednej serii...
22. sierpnia - Pan wyposażony - Lauren Blakely;
23 sierpnia - The Perfect Game. Rozgrywka J.Sterling;
24 sierpnia - Soulless T.M. Frazier;
25 sierpnia - The Perfect Game. Zmiana J. Sterling;

Potem wróciłam do pracy i do końca miesiąca zdążyłam przeczytać tylko dwie książki:
27 sierpnia - The Perfect Game. Słodkie zwycięstwo J. Sterling
&
30 sierpnia ponownie przeczytać Dziewczynę z Dzielnicy Cudów Anety Jadowskiej .

--------------------------------------__________________-----------------------------------


Podsumowując:
Przeczytane zostało 13 książek, 
w tym:
1 tomik wierszy  Kropidło wspomnień Agnieszki Różańskiej,
 2 Re-Read'y - I część The Perfect Game & I część Nikity.
Byłam na 3 sierpniowych wydarzeniach kulturalnych, związanych ... z książkami...

--------------------------------------__________________-----------------------------------


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus for recenzje wedlug natalii